Reply on: Valec #211901:
Asi nevieš, že lístky zakúpené u slovenského štátneho železničného dopravcu na IDSBK, sa nedajú označiť v označovačoch (ktoré na žel. staniciach niesu), ale platia od momentu zakúpenia. Naštastie som sa teraz v rozhlase dopočul, že BID zvažuje nad úplne novou, od základu prekopanou koncepciou IDS. T.j. na novom členení zón. Rozhodnutie padne cca za 4 mesiace. Paráda. 10 rokov príprav, testovania, mínania dotácii a úplne na h...o. To je také slovenské.
Peon
Takže ak v smere na ASMN autobus ide tadiaľ po nadjazde ponad železničnú trať, tak v opačnom smere tam prečo nestojí? Veď linka 53 jazdiaca v tom úseku po rovnakej trase má tú zastávku v oboch smeroch...
Či v smere na Čiernu vodu ide Slovak Lines naďalej cez staré železničné priecestie neďaleko ŽST Vajnory alebo to záleží od vodiča? Ja som pred pár mesiacmi v smere na Čiernu vodu išiel so Slovak Lines a išiel nadjazdom.
Ktorá cesta je pre verejnú dopravu vhodnejšia s prihliadnutím na dopravné zápchy? Minimálne poobede stoja 53-ky v zápche pri nadjazde (ak sa nič nezmenilo). A 525-ka jazdiaca cez staré priecestie zase býva zdržaná na starej ceste smer Senec až kým neodbočí na Vajnory - a potom na starom priecestí cez hlavnú trať ju môžu zdržať železničné závory... Tak kadiaľ je ísť lepšie?