Reply on: UltraM #210771:
A toto všetko odzrkadlí na vzťahu šofér vs cestujäci.Každý bude nabrúsený a ako pitbul vstúpi do MHD a nedaj bože šofér zastaví o 2m bližšie/ďalej alebo pribrzdí/pridá prudšie alebo o 30s pôjde skôr/neskôr.To bude žalospev že za toto platia?
Danny
(Hoc včera kamarátovi vydali v Slovak lines správny lístok, aj so zónami, v novej, vyššej cene).
Včera naobed sa mi konečne podarilo zakúpiť mesačník cez internet (zóny 100+101+710). O polnoci na stránke Slovak lines to nefungovalo, ani o 0:30 ani o 10:30, tak som volal na infolinku. Že to riešia. Na obed sa mi konečne podarilo kúpiť zónový mesačník. Ale bol som naštvaný, že mi ho hneď nezapísalo na kartu. Na karte nebol ani o 23:00 a to som už tŕpol, že je to ako pri zúčtovaní bankových operácií (deň až dva)-a teda ráno by som ho nemal platný v Slovak lines.
Ráno nastúpim do autobusu Slovak lines. Nová kasa nikde a vydal mi normálny, cenovo dovtedajší lístok, za 0,90€ (hoc tam mal napísané 4 zóny a 60 minút /Trasa Most-BA) a samozrejme, že mi nezohľadnilo mesačník! Tak som ešte v buse zapol cez mobil net a overil som si to-mesačník tam už bol nahratý. Som strašne zvedavý ako mi to bude účtovať ďalšie dni.