Sice mne nesiel zvuk, ale urcite pozitivna reportaz ? http://tivi.cas.sk/video/2360669/testovali-sme-novy-system-integrovanej-dopravy-ludia-maju-stale-zmatok.html
Nehovoriac o tom ze ani jeden (!) strojcek SL nevydal listok za spravnu cenu, z toho dva vydali este aj nespravny listok. Ale tak ked som to spocital, usetril som za cely den asi euro oproti tomu co som mal zaplatit. Pokladnicky ZSSK mi listky vydali na zaklade toho ze som ich krok za krokom navigoval, ako to v iKVC naklikat...
Uznane bez problemov
Danny
(Hoc včera kamarátovi vydali v Slovak lines správny lístok, aj so zónami, v novej, vyššej cene).
Včera naobed sa mi konečne podarilo zakúpiť mesačník cez internet (zóny 100+101+710). O polnoci na stránke Slovak lines to nefungovalo, ani o 0:30 ani o 10:30, tak som volal na infolinku. Že to riešia. Na obed sa mi konečne podarilo kúpiť zónový mesačník. Ale bol som naštvaný, že mi ho hneď nezapísalo na kartu. Na karte nebol ani o 23:00 a to som už tŕpol, že je to ako pri zúčtovaní bankových operácií (deň až dva)-a teda ráno by som ho nemal platný v Slovak lines.
Ráno nastúpim do autobusu Slovak lines. Nová kasa nikde a vydal mi normálny, cenovo dovtedajší lístok, za 0,90€ (hoc tam mal napísané 4 zóny a 60 minút /Trasa Most-BA) a samozrejme, že mi nezohľadnilo mesačník! Tak som ešte v buse zapol cez mobil net a overil som si to-mesačník tam už bol nahratý. Som strašne zvedavý ako mi to bude účtovať ďalšie dni.