Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: rikiless #207776:
Ak je zapnutá, je tam príjemne. Len je zvláštne, že ešte aj na vozidlách elektrickej trakcie ju DPB zapína podľa uváženia neviem koho a nie podľa termostatu.
A vraj ju pri prejazde v mieste ovládania výhybiek musia vodiči vypínať.?
Kde je recenzia na klimu v 29T a 30T? ? Snad je tam prijemne tak ako to bolo pocas testovania Bombardieru, snad sa nemylim ?
Reply on: Ike #207774:
Este lepsie 🙂
Reply on: 810zssk #207771:
Pravdepodobne by ho radarov nezachytili, keďže je zameraný na snimanie EČV.
Reply on: Petto #207772:
Je si pan vedomy, ze existuju aj ine cesty ako dialnice?
Reply on: 810zssk #207771:
Myslim ze by ho stopli uz dakde na D1 za BA,kedze by si šuchtal po dialnici mozno 60/70 km/hod.
Jeden priklad: Predstavme si ze DPB s tym trolejbusom ide niekde do Spisskeho Podhradia a niekde tam bude radar fungujuci v ramci objektivnej zodpovednosti. Mas dokazovu fotografiu vozidla zo zadnej strany, ale ziadne ECV, len interne evidencne cislo DPB. Nie je tam ani ziadne oznacenie dopravcu. Ako sa tamojsi policajti dopatraju k tomu ze ten trolejbus tam doputoval z Bratislavy, aby bolo mozne ulozit pokutu? 🙂
Reply on: Valec #207769:
Ja viem ze je to v zmysle zakona trolejbus a prave to povazujem za dieru v zakone 🙂 Vozidlo ktore sa vie pohybovat aj mimo drahy by podla mna malo byt v pripade takej prevadzky povazovane za "bezne" motorove vozidlo a splnat vsetky nalezitosti. Lebo vo chvili ked je mimo drahy, tak prakticky ho nic neodlisuje od autobusu. To ze za urcitych okolnosti vie jazdit po drahe prakticky nic neznamena.

Konkretne pokial ide o ECV (SPZ uz par rokov v SR neexistuju :)), tak ich ucelom je jednoznacna identifikacia vozidla. Pri drahovych vozidlach je mozne ich nahradit internym cislom vozidla pretoze jazdia po drahe a teda ak jej prevadzkovatel zabezpeci unikatne oznacenie v ramci drahy, tak tym na akej drahe su, sa da lahko vozidlo jednoznacne identifikovat.

Vo chvili ked vozidlo jazdi mimo drahy tak toto odpada, kedze s tym vies ist kamkolvek. To potom mozme ECV zrusit aj autobusom.

Apropo, bolo by zaujimave keby niekto chcel s tymi trolejbusmi ist napr. do Rakuska, alebo Madarska 😉
Reply on: 810zssk #207767:
Prečo diera? Je to v zmysle zákona trolejbus a platia preň pravidlá pre trolejbusy - nemusí mať ŠPZ, ale musí mať na určených miestach evidenčné číslo, ktoré mu dopravca pridelil, ale ktoré ak sa nemýlim je aj v technickom preukaze. Čiže, toto číslo v zásade spĺňa to isté, čo aj ŠPZ. To, že sa môže pohybovať aj mimo dráhy by som už za problém nepohyboval... z pohľadu cestnej premávky v prípade trolejbusu tá dráha nie je až tak podstatná.

Koniec koncov, to by aj bežný trolejbus prepravovaný v prípade poruchy na tyči musel mať ŠPZ ako prívesné vozidlo. Alebo špeciálne povolenie na prepravu. A predpokladám, že v praxi nemal ani jedno.
Reply on: 810zssk #207767:
Jedine tak, lebo podľa mňa je to pekná hlúposť ☺
Reply on: mathre #207766:
Diera v zakone.
Neviem či sa to tu už riešilo ale jedna vec mi vrta hlavou. Ako je možné, že trolejbusy s dieselagregátom či už 25Tr alebo 30TrDG nemusia mať ŠPZ, keď môžu v podstate jazdiť voľne po cestách.
Reply on: mrkvakj #207764:
len skor 12:13 7502, 12:21 7505 alebo až 13.01 7501
Mike, Pe67: diky 🙂 a vedeli by ste mi povedal este odchody 8 z Tr.myta smer Blumentál o cca 12:30 do 12:50? Diky
Reply on: mrkvakj #207760:
10:44h, mala by to byť 3/11 voz 7509.
Reply on: mrkvakj #207761:
Dnes ešte z nejakého (predpokladám technického) dôvodu nie je nahodená celá výprava, ale z toho čo je k dispozícií tak 10:44.
Reply on: mrkvakj #207760:
Zo zastavky Nam.biely kriz smer mesto dik?
Ahojte,kedze nemam pristup k dispecerskym CP, vedeli by ste mi povedat kedy okolo 10:50 az 11:10(+-10 min) ide nova 3? Dik
Reply on: Rubber38 #207757:
skelli a aj ostatní to tu už spomenuli - obchádzal rozbitú krajnicu v pravom jazdnom pruhu...Takých úsekov je žiaľ v meste neskutočne veľa...Myslím,že celé to video nie je o napriekoch,ale o tuposti a arogancii vodiča osobného auta,ktorý sa ponáhľa nevedno kam!Celé jazdenie po Bratislave je o trpezlivosti,rešpektovaní,ale to všeobecne o slovenských vodičoch neplatí.

Ja už končím s touto témou,lebo nikam to nevedie...Mám na to svoj názor a takisto aj iní,ktorí tiež reagovali ?
Reply on: Pieter #207756:
Ako si napísal.To neplatí, ak vodič používa ľavý jazdný pruh na obchádzanie.A obchádzať môže čokoľvek.Vodič busu obchádzal rozbitú vozovku z jednoduchého dôvodu.Nechcel poškodiť vozidlo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.