Reply on: Mike #207785:
tak myslím si že teoreticky by sa dalo aj 30TrG využiť na 203 a križovanie by bolo potom vyriešené...by šli smeorm na stanicu ale odbočili by smer Koliba, opačný smer by ale musel prejsť nejako divne, keďže sa tam nedá odbočiť iba jedine zachádzkou cez stanicu
mi nenapadlo riešenie s využitím polovici cesty, pričom je totálne banálne riešenie
810zssk
Konkretne pokial ide o ECV (SPZ uz par rokov v SR neexistuju :)), tak ich ucelom je jednoznacna identifikacia vozidla. Pri drahovych vozidlach je mozne ich nahradit internym cislom vozidla pretoze jazdia po drahe a teda ak jej prevadzkovatel zabezpeci unikatne oznacenie v ramci drahy, tak tym na akej drahe su, sa da lahko vozidlo jednoznacne identifikovat.
Vo chvili ked vozidlo jazdi mimo drahy tak toto odpada, kedze s tym vies ist kamkolvek. To potom mozme ECV zrusit aj autobusom.
Apropo, bolo by zaujimave keby niekto chcel s tymi trolejbusmi ist napr. do Rakuska, alebo Madarska