Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #207489:
Bez skratky: A máš aj výsledky štúdie, kolko ludí cestuje spolu a chcú si radšej pozerať do ksichtu ako na chrbát?
Ja si napríklad vo vlaku zásadne vyberám sedačky oproti sebe a to aj keď cestujem sám.
Reply on: Ámos #207489:
Zatiaľ čo, pri sedadlách za sebou sa predpokladám sledovaní jedinci celú cestu dívali na šticu toho pred nimi. ? Sedačky oproti sebe by som aj napriek nejakej štúdii za žiaden problém nepovažoval... ono, nepredpokladám, že by sa tá štúdia zároveň venovala aj takej skutočnosti, koľko ľudí cestuje s niekým iným a teda človek oproti mu nie je cudzí.
Reply on: Marek1978 #207491:
Na nahradne diely pre tie ostatne. Asi sa pocita(lo) s tym, ze este budu premavat.
Pozeram, ze NR medaky su uz vyradene. Naco potom prisla 1505, ktora stoji vo vozovni?
Ako to vyzera s tymi duosorkami? Dnes sa ich plna prdel prehanala po vozovni do kolecka dokola.... Uz konecne pojdu von s 6101?
Reply on: 810zssk #207483:
Skratke - ludia neguju neprijemny pocit z cuzdieho cloveka v osobnej zone odvratenim tvare a pohladu.

Ta jedna stolicka skutocne nie je nijaky vazny problem v tom inak vynikajucom interieri. Jedine co si myslim, ze ta jedna sedacka mohla byt otocena v smere. Ale za to ze nie je, tak sa neposejeme
Reply on: JeJe #207485:
Nikto ta nenuti si tam sadnut ak na to nemas zaludok, pripadne mas problemy z rovnovahou. ?
Dolezita ja nizkopodlaznost pre menej mobilnych cestujucich, ale tu neni mozne dosiahnut na kazdom stvorcovom metri vo vozidle, kedze treba niekam aj natrepat podvozky a pod.
Navyse, je dolezitejsie aby bol nastup mozny bez prekonavania schodov, to, ze potom k nejakemu percentu sedadiel treba prekonat jeden schod (sedadla pri ktorych treba prekonat dva schody sa daju spocitat na rukach) je menej podstatne, tak to pochop.
Reply on: Marek1978 #207486:
vyzera to,ze by mali coskoro dostat papiere, ked ich prevetravaju uz vsetky
Reply on: mark178 #207452:
obe su dnes vonku 7503 aj 7507
Reply on: 810zssk #207484:
Súhlasím, schodov vo vnútri 29T/30T nie je viac, ale ak si však pri prekonávaní interiérového schodu zároveň sadáš na štvor-sedadlo, kde už navyše niekto sedí, tak to je žonglérsky kúsok.
Reply on: JeJe #207482:
V 29/30T nemusis na dosiahnutie AKEHOKOLVEK sedadla prekonat viac schodov ako v T3/T6. Kazde sedadlo je maximalne na dvoch schodoch (a to hovorim uz o extreme na krajoch elektricky, vacsina je na jednom schode), ziaden z nich nie je vacsi ako schody do T3/T6.
Reply on: Ámos #207476:
Lebo nahodne porozhadzovane prvky v interieri nie su to prave riesenie, vsimni si niekedy ako sa ludia pohybuju v novom vozidle, kym nevedia kde co je 🙂

Studie tohto druhu (hoci nie specificky tykajuce sa MHD) som naposledy cital roky dozadu, takze sa v tom necitim doma, ale uprimne pochybujem ze dve sedadla v elektricke s kapacitou stovky ludi spravia realne nejaky signifikantny rozdiel.
Reply on: Error 0x007 #207481:
Máš pravdu, ale za pohodlné nastupovanie bez schodov sa potom platí tým, že vo vnútri je schodov o to viac. Napriek tomu si myslím, že nízkopodlažnosť je krok vpred a o jej výhodách nikto nepochybuje.
Reply on: JeJe #207478:
Tie vyvysene stvorsedacky tam musia byt kvoli konstrukcii vozidla a nizkej podlahe, ktora takisto zlepsuje dynamiku nastupovania a vystupovania z elektricky, kedze sa netreba trepat po schodoch.
Reply on: N/A #207438:
Ďakujem ti za radu, rád sa prejdem pešo, aj keď nové električky boli kúpené aj z mojich daní. Ale ani jazda starou kačicou mi nevadí, má svoje čaro, najmä ak je voz čistý.
ForCity na ceste do Turecka v Brodskom HP:http://www.railpage.net/modules/xcgal/displayimage.php?pid=16814
Zrejme sú dosť podobné tým našim, min. dizajnom isto áno.....
Reply on: 810zssk #207459:
Nie je pravda, že väčšinu trasy ide iba zopár ľudí. Bratislava je dosť rozťahaná a mnohým to trvá aj 40 minút, kým sa dostanú z niektorej radiály na druhý koniec mesta. Sám takto každý deň cestujem a so mnou vo vozni niekoľko desiatok ďalších. V nových električkách mi najviac vadia tie vyvýšené štvorsedačky. Viac sa mi páči rozmiestnenie sedačiek po jednej za sebou ako je to v starých súpravách 2x22, nasadanie a zosadanie z takýchto sólo sedačiek je pohodlnejšie a rýchlejšie, čo zlepšuje aj celkovú dynamiku nastupovania a vystupovania z električky.
Reply on: Ámos #207474:
Dve z troch sedačiek na tej fotke sú do protismeru otočené dôvodne (pod jednou dvojicou je výmenník kúrenia, pod sedačkou na vysokej podlahe je pieskovač).
Ja som reagoval na tvoju reakciu, že nikto nesmie nikoho posielať pešo a z toho sa rozvinuvšu diskusiu k interiéru.
Reply on: 810zssk #207475:
a to z akeho dovodu? aby to pekne vyzeralo?
Poznas vyskumy na zaklade coho doakzu ludia v MHD strpiet prienik cudzich ludi do osobnej zony?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.