Praveze pozeral, a nenasiel. Srotovisko zrusene medzi 4. az 5. mesiacom tohto roku, nova zmluva nie je nikde (aspon teda, nenasiel).. Preto mi tak napadlo...
DPB sa tym uz akosi nechvali, ale pocas poslednych vikendov stetkami postupne obchadzaju zabradlia v Karlovej Vsi. Rovnako v tichosti boli nejakymi malbami premalovane slovsporty na Zatevnej a Damborskeho.
Caute, sorotovisko v Podunajskych je zrusene. Vie dakto, kam sa zacnu odtahovat exvozy teraz? JrD ma na 2DPA tusim viac vrakov, nez pojazdnych strojov....
Bez skratky: A máš aj výsledky štúdie, kolko ludí cestuje spolu a chcú si radšej pozerať do ksichtu ako na chrbát?
Ja si napríklad vo vlaku zásadne vyberám sedačky oproti sebe a to aj keď cestujem sám.
Zatiaľ čo, pri sedadlách za sebou sa predpokladám sledovaní jedinci celú cestu dívali na šticu toho pred nimi. ? Sedačky oproti sebe by som aj napriek nejakej štúdii za žiaden problém nepovažoval... ono, nepredpokladám, že by sa tá štúdia zároveň venovala aj takej skutočnosti, koľko ľudí cestuje s niekým iným a teda človek oproti mu nie je cudzí.
Skratke - ludia neguju neprijemny pocit z cuzdieho cloveka v osobnej zone odvratenim tvare a pohladu.
Ta jedna stolicka skutocne nie je nijaky vazny problem v tom inak vynikajucom interieri. Jedine co si myslim, ze ta jedna sedacka mohla byt otocena v smere. Ale za to ze nie je, tak sa neposejeme
Nikto ta nenuti si tam sadnut ak na to nemas zaludok, pripadne mas problemy z rovnovahou. ?
Dolezita ja nizkopodlaznost pre menej mobilnych cestujucich, ale tu neni mozne dosiahnut na kazdom stvorcovom metri vo vozidle, kedze treba niekam aj natrepat podvozky a pod.
Navyse, je dolezitejsie aby bol nastup mozny bez prekonavania schodov, to, ze potom k nejakemu percentu sedadiel treba prekonat jeden schod (sedadla pri ktorych treba prekonat dva schody sa daju spocitat na rukach) je menej podstatne, tak to pochop.
Súhlasím, schodov vo vnútri 29T/30T nie je viac, ale ak si však pri prekonávaní interiérového schodu zároveň sadáš na štvor-sedadlo, kde už navyše niekto sedí, tak to je žonglérsky kúsok.
V 29/30T nemusis na dosiahnutie AKEHOKOLVEK sedadla prekonat viac schodov ako v T3/T6. Kazde sedadlo je maximalne na dvoch schodoch (a to hovorim uz o extreme na krajoch elektricky, vacsina je na jednom schode), ziaden z nich nie je vacsi ako schody do T3/T6.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007
Dolezita ja nizkopodlaznost pre menej mobilnych cestujucich, ale tu neni mozne dosiahnut na kazdom stvorcovom metri vo vozidle, kedze treba niekam aj natrepat podvozky a pod.
Navyse, je dolezitejsie aby bol nastup mozny bez prekonavania schodov, to, ze potom k nejakemu percentu sedadiel treba prekonat jeden schod (sedadla pri ktorych treba prekonat dva schody sa daju spocitat na rukach) je menej podstatne, tak to pochop.