Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #207131:
KĽDR nakupuje NP vozidlá z Číny, čo by tam s našimi 14/15Trkami robili. Obdobne to platí aj pre T3ky, ktoré ďaleko kvalitnejšie (a so skúsenosťami) kúpia z Prahy ako z Bratislavy. A to nehladiac na rozchod. I keď možno nejakým ND by sa potešili.
Reply on: Ámos #207142:
Tbilisi určite nie, nakoľko v Gruzínsku už všetky trolejbusové prevádzky úspešne zanikli. Kišinev je otázny, ale aspoň z mojich pozorovaní tam vozidlá nejako viditeľne nedostatkom ND netrpeli a už v čase mojej návštevy pred piatimi rokmi tam jazdila vyše stovka nových nízkopodlažných vozidiel. Tipujem teda, že sa na tie 14 Tr-ky nejako extrémne neupínajú a až príde ich čas, tak ich budú mať čím nahradiť.

http://imhd.sk/transport/galeria-media/1102/kisinov-kisinev-chisinau/73998/1272-linka-22-Bulevardul-Dacia-zastavka-Spitalul-Municipal-Nr-1.html?&ref=transport%2Fgaleria%2F1102%2Fkisinov-kisinev-chisinau.html%3F%26p%3D6

Ja viem, že ono sa to ťažko prijíma, ale to, čo BA teraz vyraďuje, je naozaj zaujímavé už pre málokoho.
Reply on: Ámos #207141:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_trolleybus_systems#.C2.A0Afghanistan

Tu sa píše, že to dobre nedopadlo. Musíme veriť wikipédii, myslím, že je to pohodlnejšie, ako to ísť do Afganistanu osobne overiť 🙂
Reply on: Ámos #207142:
Darovať na diely nie je zlá myš lienka ale obávam sa, že DPB nechá vozidlá zošrotovať a ešte za to zaplatí nejakej spriatelenej firme, lebo jedine tak sa naplní zmysel existencie komunálneho podniku.
Reply on: Mike #207135:
Myslím, že s minimálne dočasnou stratou Krymu bude väčšia snaha Bohdanu dostať modernejšie vozidlá aj sem. A tie skupované vozidlá sú v diametrálne odlišnom stave ako bratislavský šrot.
Reply on: Ámos #207142:
to je pravda, ale však platí § "nikdysatotaknerobilo", DPB ani jeden trolejbus NIKDY neposunul niekam ďalej, okrem historičákov všetky vyradené vozy skončili pod autogénom... ☠
Reply on: trolejbus6207 #207139:
to ze darujes 14/15Tr do prevadzok kde jazdia, neznamena ze ich pouziju na zaradenie do premavky. Mnozstve podnikov z tychto oblasti by pomohlo uz len darovanie na ND.
Napada ma Tbilisi, Kisinev... Este donedavna aj Krym, ale tam uz nie ?
Reply on: Vladimír #207138:
ja si pamatam ze ich po vojne chceli obnovovat, dokonca bola z toho aj nejaka reportaz na CTcke, ale ako to dopadlo neviem...
Reply on: Vladimír #207138:
bol si rýchlejší, myšlienka o Košiciach ma zjavne zabrzdila... ?
Reply on: Ámos #207137:
trolejbusy v Kábule neexistujú už viac ako 20 rokov, inak je to presne tak, ako píše Mike - Čechom sa darí predávať staré vozy ešte aj dnes, zjavne majú šikovnejších ľudí vo vedení dopravných podnikov a najmä ich vozy sú v neporovnateľne lepšom stave ako naše... ☠

ja viem, že východniari ma asi mať radi nebudú, ale nenapadá ma iná varianta, len ich venovať Košiciam ?
Reply on: Ámos #207137:
Trolejbusy v Kábule už vyše 20 rokov nejazdia.
Reply on: Mike #207136:
ja si myslim, ze vzhladom na to, ze sme dostali peniaze na nakup troflov aj elektriciek, mali by sme T3 a 14/15Tr darovat prevadzkam z chudobnych regionov. Trebars do kabulu ak tam prevadzka vobec este funguje.
Reply on: Ámos #207131:
Toť ukrajinský Žitomir ešte pred nedávnom kúpil 2 14TrM z Plzne, prišli tam asi pred týždňom - dvomi.
Reply on: S499.1023 #207134:
No okrem Krymu jedine už na západnej Ukrajine - v mestách Ternopil, Rovno a Černivci.. ale "veselo" nie, všade sa jedná iba o pár kusov (aj keď po GO). Ale viaceré západoukrajinské mestá dodnes vo veľkom skupujú ojazdené 14 a 15 TrM z Čiech..
Reply on: Rubber38 #207132:
Kde ešte veselo behajú 9Tr?
A ide o to, že krajiny ex-ZSSR ešte radostne prijímali vozidlá na odporovom základe, ale ak už majú meniť servisnú základňu na polovodiče, tak si kúpia nové vozidlá.
Považujete bratislavské plynové Karosy B 741 za historické?
Reply on: Ámos #207131:
Ono, pri tomto predaji ani tak nejde o morálnu zastaranosť 14/15Tr (keď ti v niektorých mestách ešte stále veselo behajú 9Tr), ale skôr o technický stav vozidiel, značná časť z nich by si vyžadovala ďalšie investície, inak sa čochvíľa rozpadne (a tá zvyšná časť sa už ani nedá opraviť do normálneho stavu, jedine tak komplet GO s výmenou vozovej skrine), vďaka DPB údržbe a BA cestám. A to sa tým dopravným podnikom fakt neoplatí, ani keby že im ich DPB dá zadarmo (čo je samozrejme blbosť)
Reply on: trolejbus6207 #207130:
pokial to nebudu predavat do KLDR, tak to niekto nekupi.
Dnes uz aj krajiny byvaleho ZSSR kupuju NP vozy.
Este keby ich darovali.....
Reply on: mike 889798489 #207129:
stále sú tam, bez akejkoľvek zmeny, dokedy - toť otázka, asi na furt, pokiaľ nepôjdu smer šrotovisko, pri šikovnosti manažmentu DPB totiž veľmi pochybujem, že by sa im niečo zadarilo predať ? ? ?
Do kedy budú odstavené trolejbusy vo Vozovni Krasňany a Jurajov Dvor ?
Sú tam ešte vôbec ? A budú tam aj v júli alebo auguste ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.