Chlapci, mam jednu poznamocku ku galerii z prazskeho Karlina. Fotka s textom T3/V #6892+6893: Linka č. 24 vchádza do zastávky Invalidovna, výška ... ma jednu drobnu chybicku. Zastavka sa vola Urxova. Invalidovna je az nasledujuca zastavka. Inak dik za pekne fotky.
Aký koridor? No ten na ktorom platí predsa stavebná uzávera, kvôli vybudovaniu nosného systému. Od tiaľ kde si bol v tom rozostavanom depe, cez tie vyhĺbené jamy. Možno tie jamy nakoniec aj zasypú, ale tá trať bude proste v tých miestach ako bolo plánované metro. Pzri si schémy tu na iMHD.
Martin Fundárek
1) Postaviť niečo iba preto, aby som minul peniaze z pôžičky, je ****ovina na druhú. Tú pôžičku predsa bude treba splácať, a čo za to získame? Most s dvoma pruhmi, kam sa presunie záťaž z jedného pruhu zo Starého mosta (ktorý pôjde do rekonštrukcie a ak pánboh dá, nikdy sa tam už IAD nevráti) a druhý pruh spoľahlivo zaplní záťaž, ktorá sa sem presunie po vybudovaní diaľnice popod Sitiny a cez Petržalku. Takže namiesto štyroch mostov, ktoré nestíhajú, budeme mať štyri mosty, ktoré nestíhajú, čím sme problém previedli na už známy prípad a môžeme v "riešení" pokračovať za cenu ďalších pôžičiek.
3) Neviem, čo hodila do koša Praha. Snáď ale nechceš tvrdiť Ty mne, že po zásadných spoločenských a politických zmenách možno ešte pätnásť rokov vychádzať zo starých plánov? Len pár zásadných zmien:
a) uvoľnenie príhraničnej zóny, najmä v Petržalke, ktorá bola dovtedy tabu,
b) presun výrobnej sféry od veľkopodnikov k menším firmám,
c) pokles záujmu o výstavbu veľkokapacitných panelákov k rodinným domom,
d) neúmerný nárast počtu automobilov, ktorý si vyžaduje zásadné prebudovanie komunikačnej siete,
stačí?
10) Prípad Kollárovo poznám, ide bohužiaľ o výnimku. Mimochodom, ak sa nemýlim, firma má akési predkupné právo na výstavbu aj v dolnej časti, takže časom park zanikne úplne (niečo o tom písali v Bratislavských novinách).