Reply on: Vladimír #204946:
Jasne, tomu rozumiem, co som chcel povedat je ze je problem ak sa niekomu na zaklade svojich subjektivnych kriterii rozhodnes data neposielat, lebo v tej chvili on z nich profitovat nemoze, zatial co napr. cp.sk z nich profitovat moze.
Dopravca kazdopadne, v pripadoch o ktorych diskutujeme, prevadzkuje linky na zaklade zmluvy o vykone vo verejnom zaujme, teda nejde o sluzbu ktoru poskytuje len tak, ale za uhradu z verejnych prostriedkov. Toho sucastou by malo byt dodrziavanie istych standardov a existencia otvorenych dat by medzi ne podla mna mala patrit (a o niekolko rokov skratka bude).
To riziko co si popisal existuje vsade na svete, len inde nie je vnimane ako prekazka ktor
MatejBA
Alebo je tam skor strach, zeby sa mohla niekedy opakovat situacia RegioJetu, ked oznamil linku aj s intervalom vopred a vsetkym, a zahadnym sposobom konkurencia u politikov "vylobbovala" zakaz, ale nabuduce proti nim bude nieco take urobene?