Reply on: fanatikmhd #203924:
Súdruhovia boli istým spôsobom megalomani a podľa môjho názoru ani nemali poňatia čo sa bude diať v roku 2014-2015 vo vozovni ? po revolúcii som skôr čakal,že vozovňu JRD + Trnávku budú nejakým spôsobom zmenšovať a prenajímať (len aby čosi zarobili) a k môjmu prekvapeniu sa doteraz nič také neudialo,čo sa teraz ukázalo ako dobré.Neviem v akom stave je koľajový zvršok vo vozovni (asi však v úbohom keďže sme v Blave) tak by nebolo na škodu poriešiť nejakú tú rekonštrukciu celého koľajového zvršku v Juráku + trolejového vedenia Jurák & Trnávka a prípadne vybetónovať odstavné plochy pre BUSy & Trofle v oboch vozovniach prípadne nový asfalt na príjazdových cestách nech sa tie nové vozé nerozd*bú do ďalších komunálnych volieb ?
Mám však pocit,že som až príliš veľký optimista čo? ?
Ámos
To znamena, ze ziaden mestsky vlak problem zapch v meste nevyriesil, akurat zmiernuje obrovitanske zapchy na obrovske.
Co vyriesi zapchy v meste je ich presun za hranice mesta. Mna ako Bratislavcana skutocne netrapi a nezaujima, ze Pezincan, Samorincan ci Malccan stoji 30-60 minut v zapche na hranici mesta. Na hraniciach tak treba urobit lieviky a prostrednictvom nich treba regulovat intenzitu dopravy v meste.
Zaroven treba tie desiatky milionov € zainvestovat do komplexnej a kompletnej siete cyklistickych tras. To znizi dopravne napatie v meste.
Kedy konecne pride primator, ktory bude riesit veci pre obyvatelov Bratislavy a nie pre turistov ci CPckarov.