Reply on: Janik11 #203913:
Ale kym sa zapchy nepresunu na uzemie BSK, tak dovtedy si bude BSK so Slovak lines budovat ten svoj tunel. A az vtedy pochopia Pezincania a ostatni na co vlastne maju zupana a co je jeho zodpovednost.Petto: Na to samozrejme nie je nic zle. Ked vyriesi primarne problemy Bratislavcanov, nech riesi aj CPckarov. Mna fakt nezaujima, ze niekto podlahol osialu "rodinnnny dooooom" a teraz krici "postavte mi 10 pruhu dialnicu"
A prave preto aby nezapchavali Raciansku treba upravit semafory na Puchovskej tak, aby pustali len tolko aut, aby zapcha zacinala smerom na Pezinok od Krizovatky s Detvianskou. Ti ludia budu stat v rovnakej zapche ako doteraz, akurat sa ulavi Bratislavcanom z Krasnan.
To iste sa tyka zapch na Gagarinovej. S velkou pompou nam prezentovali rozsirenie vypadovky na Samorin. A jedine co sa stalo, je ze zapchy sa posunuli a su nehorazne aj na Gagarinke. A pritom by mali zacinat na krizovatke s Kazanskou.
Dalsou blbostou je, ze toto mesto, snad ako jedine hlavne mesto v EU, vytvorilo zelene vlny pri ceste do centra. Vsade sa to robi naopak. zelena vlna smer z centra, cervena vlna smer do centra aby sa centrum nepreplnovalo autami. Len tu dopravni inzinieri, a skoda dalsich reci.
Janik11
Nič jednoduché a určite nie lacné. Ale možno by bolo fajn na niečo takéto myslieť v horizonte 10-15 rokov, už teraz to zakomponovať do ÚP a postupne na to pripravovať územie/pozemky.
Ak to Ivo myslí vážne, tak musí vidieť potenciál v tejto, zatiaľ nejestvujúcej, trati. A si myslím, že je hore-dole jedno, či sa stavia električková trať alebo trať pre "ľahký vlak".