Reply on: Ike #203344:
12metrový voz otočíš v smere z Drotárskej na Búdkovej jedine cez výstupište 203ky za predpokladu, že tam nebude stáť žiadny iný voz (maximálne minibus). Tak, ako sa zvrtne 9.5ka zo zastávky 41 o 180 do priebežného pruhu sa možno ešte ltt vytočí 10.5m voz, ale určite nie klasické sólo. Jedine potom cúvaním (a v tej križovatke to nie je bohviečo).Takže uznávam, že nie je až taká potreba spájať 41 s 203 (tých pár ľudí si tam kľudne prestúpi tak ako to robia dodnes, v tom jednom smere to majú dokonca pohodlne na hrane), ale potom treba upraviť cp tak, aby sa tam 203 nestretla so 41, keďže nemá kde vyčkávať aby neblokovala 41.
MatejBA
- to je ale bohuzial pravda. Vodici nemozu za to, ze sa vymyslel grafikon nezodpovedajuci realnym jazdnym dobam. A pokial nechces/te, aby jazdili stylom plyn-brzda, tak meskania su casto realne.
"Jednoznačne najefektívnejším riešením by bolo predĺženie všetkých spojov linky č. 41 až na stanicu, tak ako to bolo pred zavedením nezmyselnej linky trolejbusu č. 64."
- po vybudovani trolejoveho vedenia po Prazskej/Brnianskej by urcite najefektivnejsie nebolo. Museli by sa totiz vratit financie na vystavbu trate a tak ci tak udrziavat troleje v prevadzky schopnom stave. Efektivnejsie by bola pripadna dostavba trolejovej trate po trase L41 (ak je teda mozna, nepoznam okolie Horskeho parku)
K ostatnym by sa tu asi mali radsej vyjadrit dalsi diskutujuci, ktori poznaju danu oblast lepsie.