Reply on: 810zssk #203052:
no je to krok spravnym smerom.Akurat dnes som si uvedomil, ze zanedlho bude 10 rokov od prelinkovania Petrzalky a v akych srackach (s prepacenim) vtedy DPB bol co sa za tych 10 rokov podarilo, tak by vtedy tomu nikto neveril.
Samozrejme nie su vsetky problemy vyriesene a nikdy ani nebudu, dokonaly svet neexistuje.
Ale ked uz sa bavime o definovani sirky ulicky v podmienkach verejneho obstaravania, pricom pred 10 rokmi sme riesili ako nekvalitne prizvarali schody a stale je vidiet cez diery cestu....
Dnes je uz skratka DPB a magistrat postaveny pred uplne ine problemy a otazky buducnosti, kam a akym smerom sa vybrat. Dnes sa uz neriesia existencne problemy verejnej dopravy v Bratislave, dnes sa uz riesia vizie.
fanatikmhd
Prakticky ich jediná výhoda je cena. Ovšem..to máš ako pri kúpe áut. V čase kvalitného vozidla (Trebárs Audi za 15 000) si kúpiš za 5 000 nejakého Renaulta. Je to fajn, prvé roky tu jazdí. O 5 rokov má renault hodnotu tak plnej nádrže, a rozpadá sa z neho všetko, čo ide. Audi má po 5 rokoch cenu ešete stále 12 000 €, a akurát s ňou ideš na druhú povinnú servisnú prehliadku. Nič sa ti nekazí, všetko ide ako má.
TO že JeTi vyhráva, je iba marketing. Kvalitu vozov za tým nehľadajme. Tu ma aj ZIL či UAZ vyššiu.