Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #203053:
No a s tebou sa o SORe bavit uz vobec nebudem.
prave z dovodov ake som napisal.
Len jedno dopisem, casto jazdievam L83 a L21/25 a vzdy som rad, ked konecne prestupim z MBCC do SORu.
Reply on: 810zssk #203063:
1. Vieš si predstaviť, aké pripomienky by k u nás k tomu prišli? ?
2. Do realizácie o 9 rokov? Už vidím tie naše komentáre k tomu, že sú neschopný nachystať a postaviť to za rok, nanajvýš dva. ?
Len pre porovnanie jedna ukazka ako sa dopravne stavby riesia s verejnostou v susednej galaxii:
https://consultations.tfl.gov.uk/tube/bakerloo-extension?intcmp=21818

Zdoraznil by som ze ide o stavbu ktora ma ist do realizacie v roku 2023 ❗

Pripadne moznost verejnostou pripomienkovat takyto dokument: https://consultations.tfl.gov.uk/buses/accessible-bus-stop-design-guidance/consult_view - v Bratislave by predpokladam nebol zverejneny ani po schvaleni, keby sa ovsem niekto nieco take vobec uracil vypracovat a zastavky sa neriesili stylom "drbneme tam oznacnik" (najnovsie letia prenosne!)
Reply on: roman2 #203061:
V normalnej firme vodic jazdi a udrzbu/cistenie robia na to urceni pracovnici. A potom netreba pridelovat vozy.

Lenze to by sme nesmeli mat dielne z ktorych keby polku ludi vyhodili tak si to nikto ani nevsimne.
Reply on: Pieter #203056:
Ako je to fajn keď sa vodič stará o zverené vozidlo,ale keď to vozidlo pendluje medzi ostatnými (nemá pridelenú stálu partiu,ktorá sa na ňom strieda) tak sa niet čo čudovať ako všetky vozy vyzerajú.Tých 75% - vodič je príliš prehnané číslo.Na to,aby bolo z vonka aj zvnútra vozidlo čisté má predovšetkým zabezpečiť DPB a nie vodič ? keď je vozidlo pridelené tak je to len o tom aký je ten dotyčný pedant a či si potrpí na čistote ? minimálne po každej službe by sa malo vozidlo po dotankovaní presunúť do dielne (jak vo voz. Petržalka) kde je partia (tuším brigádnikov),ktorí pretrú aspoň podlahu ? zvyšné detaily ako sú rámy okolo okien (čistenie sedadiel atď by sa mali robiť každý víkend,ale tým,že sme na Slovensku a v Bratislave tak sa nečudujme,že to vyzerá tak ako to vyzerá...
Čo sa týka MBCC tak neviem ako tebe,ale mne sa ten brutálny zvuk poriadneho motoru páči ? To že niečo píska je vina (ne)údržby DPB,inak je to to najlepšie čo tu máme a je to fakt hanba,že sa im nechce ani len skontrolovať kĺb (napríklad na 4905),ktorý škrípe jak v totálne rozsypanej 15Tr(M) ? celé je to len o prístupe k vozidlám a ten žiaľ DPB nemá ?
Reply on: Michal111 #203059:
6818 je už tu ?
Reply on: Andy #203057:
Plzňáci písali, že by ich tu malo byť už 20ks.
Reply on: trolejbus6207 #203046:
Zákon o VO v tomto smere nie je zlý... problém je, že si DPB nevie/nechce našpecifikovať čo mu majú dodať - preto podmienky znejú ako znejú. Ale na druhej strane, ak si DPB aj zadal podmienky, ktoré SOR vie splniť, stále môže byť lacnejší a szaa s tým neurobíš nič. Však aj na tom západe by možno radšej Mercedesy a MANy, ale cenovo ich podlezie Solaris.
Inak pre zaujímavosť, vo vozovni Trnávka dnes boli videné 31Tr po #6815, a ďalšie sa preberajú.
Tento SOR hate ktorý sa tu proste objavuje v pravidelných intervaloch jak mesačná výplata je skutočne už na zaplakanie . Ako bolo nižšie spomenuté .

Vy tu fuurt nadávate na SOR . Skúšali ste aj reálne zistiť dôvody prečo sú tie autobusy take "rozhegané " ? Lebo vozím sa SOR-mi ktoré sú z petržalky a skutočne vyzerajú ako šerble . Všade bordel , špina niečo niekde vrzga a pod . Zato keď sa preveziem SORom na takej L21 tak je bus relatívne pekný čistý . Áno aj ten vŕzga a neviem čo všetko . Ale zrazu príde na kus novo spravenej cesty pri Vjazde/Výjazde z DNV/do DNV pri Hornbachu a v celom autobuse je tichúčko aj všetko fajn. Takže problém bude asi niekde inde ako v SOR-e . Nikto nevraví že sú tie busy ideálne ale to že máme v BA cesty jak na Tanky a že vodiči po nich jazdia 70 , rovno cez diery a pod , ( jak sa pravidelne stáva pri vjazde na most SNP že tam každý vodič chytí pekne celučičkou pravou stranou každou nápravou jamu minimálne v 50 ) . Nehovoriac o tom že minule som šiel L83 na ktorej bol MBCC a ten zvuk motora jak ZETOR . Pískalo to , hučalo to neviem čo všetko . Ale hádzať čisto vinu na to že je to taký alebo onaký bus / trolejbus je skutočne mimo . Dovolím si tvrdiť že vina toho ako vozidlo vyzerá , píska , je čisté je z 75% na vodičovi a zvyšok je o chybe značky a pod .

Čistým príkladom je aj Citelis ktoré sú hnusné , ošarpané a snáď pekný kúsok som nevidel . Nevraviac o tom že sa my tie autobusy ani vnútorným usporiadaním nejako nelúbia ...
Reply on: trolejbus6207 #203042:
No v i Cesku (na Morave) sa v dalsich rokoch stane SkodoSOR jednotkou vdaka Brnu,kde vyhrali klbove 31 Tr - 30 ks a ked k tomu priratas zopar ks z Hradca Kralove, tak SkodoSOLARIS/Trollino sa stane dvojkou na ceskom trhu.
Reply on: fanatikmhd #203053:
No to Audi za 15 000 by som chcel vidiet, kedze A1ka zacina na 16,8 tisicoch v zakladnej vybave.

Kazdopadne by ma zaujimalo ako si dospel k presvedceniu ze Audi nestrati za 5 rokov na hodnote skoro nic.
Reply on: Ámos #203039:
Hm, pohoda.... ktoré vozy boli dodávané so tými šerblami? MBCC? Po prevezení sa.... nevyzerá to tak, že šerbel sa už už rozpadá (daktoré vozy pripomínajú IK435 v dnešných dňoch)... MBCC ide krásne. Poďme na druhý fakt. Ktorý autobus u nás sa kedy musel vraciať k výrobcovi na vystuženie nosného rámu? je to trochu proti šerblom.
Prakticky ich jediná výhoda je cena. Ovšem..to máš ako pri kúpe áut. V čase kvalitného vozidla (Trebárs Audi za 15 000) si kúpiš za 5 000 nejakého Renaulta. Je to fajn, prvé roky tu jazdí. O 5 rokov má renault hodnotu tak plnej nádrže, a rozpadá sa z neho všetko, čo ide. Audi má po 5 rokoch cenu ešete stále 12 000 €, a akurát s ňou ideš na druhú povinnú servisnú prehliadku. Nič sa ti nekazí, všetko ide ako má.
TO že JeTi vyhráva, je iba marketing. Kvalitu vozov za tým nehľadajme. Tu ma aj ZIL či UAZ vyššiu.
Reply on: Petto #203051:
Ano, ale to su bud dizajnove veci, alebo doplnkova vybava (infosystem). Hoci samozrejme je fajn unifikacia v tomto smere.
Reply on: 810zssk #203045:
Myslim si ze uz nejake to demo standardu bolo nastavene , vid takmer identicka vybava interieru , potahov, madiel , okien a klimy (hoc ta bez udania specif. vykonu) , BUSEciek i na lavej strane atd u troloSORov i novych busov
Nuz, zjavne niekomu horia terminy pod zadkom, tak hlada moznost ako sa vyhovorit na cokolvek ine len nie na seba... ?
Reply on: Ámos #203033:
ani zastávka Štúrova pred univerzitou nebude dostatočne široká...
Reply on: MatejBA #203047:
Ja si pamatam vjazd pre MHD z Prazskej aj v povodnom projekte (a vyjazd na Zabotovu). Co sa zmenilo? Zobojsmernili to tak ze aj vyjazd bude na Prazsku? Ako chcu riesit vyjazd MHD smer Hodzovo namestie? A vobec, co tak nejake detaily? ?
Reply on: Valec #203041:
to, že máme zlý zákon o verejnom obstarávaní, ma má presvedčiť, že SOR je najlepší len preto, lebo je najlacnejší?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.