Na tému primátora a dopravy:
Krásne vidne, kto sa vyzná a kto strieľa mimo.
Ftáčnik - do vyhlásenia zakomponoval slogan z bilbordov.
Kňažko - čo? aká MHD?
Nesrovnal - pre začiatok by stačilo menej fantasy.
Kratochvíľová - má vízie, vyzná sa, no výsledky nikde.
Ak u Vas znamena u tvojho zamestnavatela, tak vzhladom na charakter projektov co robite by podla mna v zasade casto naozaj stacilo tie veci dat na net v elektronickej podobe.
Súhlas. Ja len uvaldzam pohľad z druhej strany. Tiež by som rád, aby sme u nás veľa vecí ak už nie priamo konzultovali s verejnosťou, tak aby sme ich aspoň dostatočne vopred predstavili. Ale na to žiaľ nie je čas (nového človeka mi nikto nedá) a ani prostriedky (technické vybavenie, priestor...).
5 dverí môže urýchliť výmenu cestujúcich. Momentálne je ale staničenie nových trolejbusov na zastávkach výrazne dlhšie oproti 14 Tr alebo oproti autobusom, z jednoduchého dôvodu, že dĺžka čas zatváranie dverí je nastavená na neuveriteľných 9 sekúnd.
Predpokladam ze toto beztak musi riesit niekto kto nie je urceny na komunikaciu, ale realne sa tym podnetom venuje na odbornej urovni. A ked uz chceme porovnavat pocet ludi, noze porovnajme aj velkost miest a objem stavieb a podobnych zalezitosti.
Samozrejme nejakych ludi si to vyzaduje, ale je to dolezity proces. Neni mozne stavat elektrickovu trat napriec najvacsim sidliskom v meste bez akejkolvek konzultacie s verejnostou, to je chore.
Absolutne nepochybujem ze blbe pripomienky prichadzaju aj tam. Celkovo nemam rad tuto vyhovorku, preco sa u nas vsetko pred verejnostou skryva, lebo "pridu neodborne pripomienky". So what? Nato ten proces je, aby sa to zvazilo a podla vaznosti argumentov bud akceptovalo, alebo zamietlo.
k tým 14Tr - neviem, kde si prišiel na to, že sa vyraďovali po pár mesiacoch, tie najhoršie z overovacej nultej série prežili aj v Bratislave 7 rokov, prvá séria (6204 až 6218)sa prerábala vo fabrike, to je všeobecný fakt, potom vydržali minimálne 12 rokov každý jeden voz
k poslednej vete - nemáš pravdu, to len podľa českej legislatívy nemôže byť súčasne klíma a APU kvôli nápravovým tlakom, 50ks 27Tr pre Sofiu je vybavených aj klímou aj APU
to sa ale šeredne mýliš - dnes jazdí v Česku cca 170ks trolejbusov s kasňou Solaris, robí sa na viacerých ďalších zákazkách(najväčšia je dodávka pre Ústí nad Labem), troloSORov v Česku je dnes 34ks(31ks Hradec Králové + 3ks Teplice), spolu s Brnom ich bude stále len 64ks, tak tu nemystifikuj, ešte veľa vody pretečie Vltavou a Labe, pokiaľ sa troloSOR stane českou jednotkou, ak to vôbec niekedy dokáže ?
A ešte jeden taký drobný detail. TfL má len na komunikáciu s verejnosťou viac ľudí, ako v BA plánuje dopravu v DPB, na magistráte, BSK a BID dokopy... to sa potom úplne inak komunikuje.
Tak to sa odporucam aj previezt tym tureckym zazrakom, ktrory nikde v civilizovanej europe nechcu (vyjma par prezentaciek), napriklad takou 4917 - podla sluchu nerozoznas rozdiel od SORu... A to aj napriek technologickym "vychytavkam" v podobe novin povkladanych medzi jednotlive diely oblozenia.
Inak ked uz porovnavas naklady, kolko stoji udrzba a nahradne diely jednych a druhych?
Nehladal som autobusy co sa museli vyztuzovat, ale napriklad vsetkymi ospevovane 14Tr boli na zaciatku este zufalejsie a boli vyradene po par mesiacoch.
Inak ako tu bolo viackrat zdoraznovane - Solaris trofle byt nemohli, lebo neunesu aj klimu aj agregat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jezo
Inak ked uz porovnavas naklady, kolko stoji udrzba a nahradne diely jednych a druhych?
Nehladal som autobusy co sa museli vyztuzovat, ale napriklad vsetkymi ospevovane 14Tr boli na zaciatku este zufalejsie a boli vyradene po par mesiacoch.
Inak ako tu bolo viackrat zdoraznovane - Solaris trofle byt nemohli, lebo neunesu aj klimu aj agregat.