Reply on: Ike #202724:
Suhlasim ze zakon o cestnej premavke a suvisiace vyhlasky by bolo vhodne zjednodusit (hoci osobne pravidla povazujem za naucitelne sa - ovela podstatnejsi problem su vodici s vodicakmi vydanymi v case ked platilo nieco uplne, preto by bolo namieste povinne opakovanie teoretickych skusok aspon raz za 10 rokov). Tebou popisovany problem s VDZ treba riesit tak ze priamo do zakona by sa uviedlo ze znacka plati len pokial je viditelna, pricom jednym z pripadov kedy neplati by mohol byt prave pripad ak je zakryta snehom.Inak povedane: BUS pruh by stacilo vyznacit VDZ, ale taky BUS pruh by neplatil ak by nasnezilo.
Dostavame sa ale k inemu problemu: Vacsina BUS pruhov v Bratislave sa nevyznacuju ako vyhradene pruhy pre autobusy, ale pruhy so zakazom jazdy inych vozidiel ako autobusov (co ma svoje opodstatnenie). Tym padom by beztak to VDZ nestacilo, ba naopak, ak by VDZ vyhradzovalo jazdny pruh tak by sa dostalo do rozporu s tymi zvislymi znackami.
Skratka, nie je to take jednoduche

Mirtschi
Preto je otázne, či sa odber prúdu pomocou pantografu v praxi ujme aj v prípade Los Angeles navyše bez akýchkoľvek vodiacich koľajníc. Vozidlá budú mať problém , hlavne náhle, obchádzať na ceste prekážky aj keď aj keď podľa toho videa je tam určitá vôľa posúvaním celého zberača na vozidle. To skôr dávam šancu klasickým trolejbusovým zberačom.