Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #198950:
Pardon, Ploiesti.
Reply on: Peto3700 #198955:
? ? ?
Reply on: Mikimaus #198945:
Najprv som pochopil že 5 žabákov kope chlapíkov v reflexnej veste. Za čo? chudákov.. ?
Reply on: Tedomík #198949:
A cez vikend sa pridava dalsi autobus, takze tipujem, ze sa rusia striedaci
Reply on: Peter6607 #198942:
Mmch., Čertova nesmrteľná 6230 stále žije?
Reply on: OBUS #198936:
Okrem ženevských Neoplanov v Pitesti ma nič také nenapadá.
Sú samozrejme napríklad T4 tranzistorové v Botosani (vyzerajú teda ale strašne) alebo KT4 v Kluži ale to sú práve mestá, ktoré sa svoju MHD snažia v rámci možnosti udržať.
Dnes sa zmenil CP x13. Cez PD sa pridala minuta od 29.Augusta na Wustenrot. Pridala sa vyrovnavacka 1 min. a jazdna doba sa predlzila o 1 min. na useku Wustenrot Dunajska, Dunajska SNP a SNP Suche myto. Chodi to uz relativne nacas 🙂
Reply on: Mikimaus #198947:
Pockaj, ale ved stat maju na elektrickovej zastavke...
Reply on: 810zssk #198946:
Bus zastane v tom najuzsom mieste potom sa presunie na stojisko pri STU a trci mu zadok tak, ze auta musia obchadzat bus po elinovej trati (vieme ako sa vodici kukaju do zrkadiel) medzi ostrovcekom a uz stojacim busom. Bus tam ciastocne blokuje aj vyjazd z STU...
Reply on: Mikimaus #198945:
Preco nestastne?
Na Radlinskeho, rano asi 5 zabakov a kopu chlapikov v reflex. vestach, par stav. strojov. Zacina sa evidentne stavba terminalu ? Uvidime ako to tam vodici zvladnu... Ta 94 stoji dost nestastne pri tej STU...ale zase tam, az tak premavka hadam nie je ?
Reply on: trolejbus6207 #198943:
To uznávam, len som nesúhlasil s tým, že 14TrM sú v lepšom stave ? 6207 a 6607 je najlepší pár, aký by mohol existovať ❤
Reply on: Peter6607 #198941:
pozri, 14Tr sú staré vozy. či už na nich bola robená GO alebo nie a pôjdu asi do šrotu, či chceš alebo nechceš, ja som bol prednedávnom zvozený za názor, že generálkované 15Tr by mali zostať zachované (lebo ma poriadne štve, keď vozy, na ktorých sa minulý rok robili GO za skoro 190.000€/ks, by mali skončiť na šrotovisku), Ty môžeš len dúfať, že z Tvojej obľúbenej 6607-čky bude historičák ☺
Reply on: Peter6607 #198941:
A to, že je v podstate značná časť plechového obloženia zo starých 14Tr ani nevravím. A Trnávka sa až do GO 6604 moc s opravou karosérie nevyznamenala. Dosť by ma preto zaujímalo, čo tie vozy ako 6304, 6263 ešte drží pokope, to bez VP môže ísť rovno do šrotu.
Reply on: trolejbus6207 #198940:
Ja len, že GO 14Tr10 vyšla 156 900€. Teda hodnota poslednej z nich, 6287 stále prevyšuje 80000 €. A asi žijem v inom meste, ale mne naše staré 14TrM vôbec neprídu veľmi pohodlné, najmä nie ak prešli GO v DPB pred už skoro 10 rokmi.
Reply on: Peter6607 #198939:
nemám dôvod sa stavovať, je mi to v princípe jedno
Reply on: trolejbus6207 #198938:
Stavíme sa?
Reply on: Peter6607 #198935:
hodnotu šrotu určite, 14Tr 52x je na váhu trochu viac ako 14TrM 14x ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.