Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KORAK #202241:
Zostatkova hodnota bude uz davno nulova...
Reply on: Ámos #202235:
Myslíš, že momentálne DPB žily najviac trhá otázka, či vodiči nosia uniformu alebo nenosia? A keď už sme pri tom, v tvojom prípade aký vplyv má na kvalitu tvojho cestovania aktuálne oblečenie aktuálneho vodiča?
Reply on: Ike #202242:
Aha. Ďakujem ale hodnota vyradeneho je nizsia.
Reply on: KORAK #202241:
Veľa nie, tipujem tak do 12 000. Aspoň podľa roku výroby a najazdených kilometrov
http://autobusy.autobazar.sk/
Dobrý deň. Zaujímalo by ma aku hodnotu (kolko €) približne má jedna Karosa B 741 CNG v sucastnosti. Nevie niekto? Dakujem ?
Reply on: TomJ #202232:
4. Zrušiť
Reply on: Petto #202237:
No tak po pár poruchách sa agregát prestane používať a budú jazdiť ako obyčajné t-busy. Alebo ako vravíš, budú viac stáť vo vozovni ako jazdiť.
Reply on: Petto #202237:
Takze ak prdne suciastka za 50 centov v agregate, tak musia rozobrat cely trolejbus, aby to opravili? ?
Reply on: MatejBA #202236:
Myslim ze dopadnu horsie, agregat sa da opravit len vybratim cez strechu ,to vsak musia dat aj vsetku "batozinu" zo strechy prec. Vykon to ma rovnaky 100KW, hoc je to lahsie vozidlo ako klbove 25Tr. Suma sumarum budu jazdit asi ako 6401 ak sa bude vyuzivat agregat sem-tam. ?. Mali to dat radsej do karoserie Solaris a nemuseli sa Plznaci trapit s tym a nasledne aj DPB.
Reply on: TomJ #202232:
V 30Tr ma byt APU ako v 25Tr (niekto mi to tu vravel, ked som sa pytal, ci to je plnohodnotny duobus), takze ak by si ich nasadil na 64/41, dopadli by ako 25Tr kym nebola zatrolejovana cela L33
Inak ako je to s uniformami vodicov. Niektori jazdia v koseliach, niektori v polo koseliach a niektori v tricku a teplakoch.
To ich nevedia donutit, alebo nie je na sklade oblecenie na fasung, ci ako.
Reply on: Ike #202231:
je dost mozne, ze su na to vinimky zo zakonnika prace.
Reply on: frenky #202230:
Ohľadne 64 ma napadajú tri riešenia:
1. Predĺžiť všetky alebo aspoň vybrané spoje na Valašskú, aby ta nemuseli vodiči jazdiť na čierno.
2. Vybudovať na Lovinského alebo Jelačičovej sociálku.
3. Skrátiť ju po vozovňu s úpravou trolejového vedenia tak, aby mohla vchádzať a vychádzať z areálu vozovne tou bránou, čo je bližšie k Lovinského (aby bol zachovaný prestup na hrane na 41).
Treba len zistiť, ktoré z týchto riešení by bolo najlacnejšie. Ďalšia vec je, či má vôbec zmysel také niečo robiť, keďže je možné, že po uvedení 30Tr s APU do premávky, budú tieto nasadené na 64 s predĺžením na Búdkovú, kde ale tiež tuším nie je sociálka, resp. sa tam asi bude jazdiť na otočku, takže v tom prípade by bolo vhodné vybudovať sociálku na Jelačičovej.
Reply on: frenky #202230:
Stale mam zato, ze dpb poruseje zakonnik prace
Reply on: 810zssk #202228:
Lenže sociálne zariadenie pre vodičov nie je iba o WC. A po druhé, Centrál otvárajú kedy? A 64 premáva od kedy?
Reply on: Ámos #202224:
mladá garda patrí ešte pod časť nové mesto 😃 mimochodom 😃 od vinohradov je až rača ale to je jedno 😃 ...
Reply on: Ike #202227:
V Centrali sa ani netreba dohadovat, ak vodic potrebuje ist na WC, nic mu nebrani tam vojst a ist.
Reply on: AAA #202226:
Podľa mňa to je celé o komunikácii. Na Jelačičovej je Centrál a na Lovinského je budova Slovenskej pošty. Myslím si, že dohodnúť by sa dalo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.