Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #201425:
Nie, nie, priamy vlak to nie je - to co spomina Peon je vlak z Viedne, ktory bezne konci na hlavnej stanici, ale pocas vyluky v DNV a dalej je nahradeny mimoriadnym vlakom Devinska Nova Ves - Bratislava hl.st. Po tomto mimoriadnom vlaku ide suprava zrejme na predmetny osobak. Cielom je prave to aby z hlavnej stanice uz potom nemusela ist spat do DNV.

Cize zhrnutie:
1. Bezne ide vlak Wien - Bratislava hl.st. - Wien.
2. Kvoli vyluke z BA hlavnej nemoze ist spat do Viedne, preto je skrateny po Lamac.
3. V useku DNV - BA hlavna ide nahradna suprava, aby bol mozny prestup na vecerne IC; povodna suprava ide z DNV naprazdno do Lamaca a odtial s cestujucimi spat do Viedne.
4. Nahradna suprava po prichode do BA hlavnej dalej jazdi bezne vlaky.
Reply on: AAA #201425:
Chyba: Odchodom z hl. st. o 18:00.
Reply on: 810zssk #201414:
Určite to dôvod nie je. Len je zaujímavé, že v danej časovej polohe nie je žiadny Os Kúty(Malacky) - Leopoldov vedený, z čoho vyplýva, že zrejme ide o súpravu z vlaku 3029 BA hl. st. - Leopoldov s odchodom z hl.st. 18:29, ktorá ide zrejme naprázdno do DNV.
Reply on: petert777 #201423:
Prosim, upresnime si terminologiu. Trolejbusy maju oznacenie 30Tr a 31Tr. Pismenom T sa oznacuju elektricky od Skodovky (29T, 30T). Nech sa nam to potom nepletie 🙂
Reply on: trolejbus6207 #201400:
Ja len pozorujem aké scény sa deju na Linke 204, keďže ňou často cestujem. Niektoré klimatizácie sú menej hlučné, pretože nie sú nastavene na plné fúkanie, ale chladia ako tak. Niektoré to majú však tak nastavene že by som to prirovnal teplému fénu na mokré vlasy no s hukotom motorového rybárskeho člnu. Keby som mal obsluhovať ten voz, v prom rade by som sa presvedčil či má zmysel púšťať klimatizáciu keď je vonku 25 c a je dosť veterno. Pretože tie okienka postačujú na dostatočné odvetrávanie voza. V ďalšej T30 dieťa zahlásilo ,, aha mami jeej tu prší" kvapkala voda od šrobu v teplom slnečnom čase, Moja reakcia,, trocha vlahy z klimy neuškodí." Dostal som info, že klimatizácia sa riadne zanáša prachom a vraj sa to sa riadne usadzuje do voza na sedadla. Preto by som to nepúšťal na plné fúkanie ale radšej mierne. O tom, že po väčšinou starší sa tlačia do zadných priestranstiev a mladých do predných sedadiel som už neraz postrehol. Preto som i navrhoval dať k nízkopodlažným sedadlám na okna viac nálepiek s panáčikom o paličke. To si aspoň deti skôr všimnú s rešpektom ako dospelí. Čo sa týka nezaradenia T 31 so sklzom sa divým, pretože akokoľvek testovalo sa na linke 204 všetko čo sa už mohlo, teraz posledne 2 dni nie sú ani dve T 30 . Tam už mohla kľudne začať s testom 31. Viete niekto o tom, ako to je s vodičským preukazom typu D či DP robieva úplnú autoškolu. Pred mesiacom mi bolo povedané, že nie nerobia. Jedna žiadosť ostala ostala tým hluchá ale s novými vodičmi na Tr. sa roztrhlo vrece na 14 sa to to teraz hemží. Posledne počúvam od ľudí na kramároch. ,, vzducho prázdna 211 na 490 m trase je zasa nevyužitá, prečo to nedajú do mesta" ?... Moja odpoveď znela ,,pretože staré mesto Mickiewiczova - 212 kramáre , Vojenská nemocnica zrejme tiež vozí vzduch. " Mne akokoľvek nevadí, že sú na 211 ale všímam si tie reakcie ľudí kolegov, keďže vyťaženejšie linky sú obsluhovaným len pov. 14Tr . 🙂 Najprv sa cestujúci blažene šokovali na Trnávke s novými trolejbusmi , bolo z toho velké halo,, a teraz pre zmenu 204 je so všetkými starými. ? # čo dodať ? Treba vydržať raz sa dočkáme...
Za zástavkou Bajkalská smerom na Prievozskú/ Prístavný most sa zlievajú 3 pruhy + zástavka do úplne ľavého. Samozrejme vytvára sa kolóna ktorá zablokuje celú križovatku zakaždým. ?
Reply on: david1 #201420:
Nizsie som to uz napisal - ten vlak by mal byt jeden z tych co idu len po Lamac, avsak kvoli pripoju je v useku DNV-Hlavna stanica zabezpecena nahradna suprava. Ta povodna ide naprazdno do Lamaca a tam potom zacina cestu spat.
Reply on: 810zssk #201416:
aha... tak to potom netuším...
Reply on: 810zssk #201418:
(za otrasny slovosled v prvom odstavci sa ospravedlnujem :))
Reply on: Jezo #201417:
Ano, ale Peonova otazka nesmerovala skor k tomu ze preco ten vlak nejde na hlavnu stanicu, ale preco je tam prestup do nahradnej supravy a nie do vlaku zo Zahoria. To preco nejde na hlavnu je jasne, pre to iste pre co ostatne vlaky.

(Inak aj tento vecerny ide do Lamaca, avsak sucasne je zabezpecena nahradna suprava aspon na hlavnu, aby bol prestup na 507ku).
Reply on: 810zssk #201416:
Tipujem, ze chcel naznacit, ze by nemusela byt kapacita na navrat supravy Hl. st. -> DNV.
Reply on: david1 #201415:
Precitaj si este raz tu otazku 🙂
Reply on: Peon #201411:
Asi by už nebola volná trať pre výluku v opačnom smere .
Reply on: AAA #201413:
Ale to urcite nie je dovodom prestupu, proste tak asi vysiel obeh.
Reply on: Peon #201411:
Ja som tým vlakom raz išiel a podľa vlakvedúcej išla tá náhradná súprava až do Leopoldova.
Reply on: Peon #201411:
Od osobaku z Kutov nie je pripoj na 507ku. A zrejme aj kapacitne dovody.
K tej výluke medzi Hlavnou stanicou a Lamačom keď niektoré vlaky z Viedne idú len po Lamač sa chcem spýtať: Prečo jeden z tých vlakov ide len do Devínskej a tam sa nečaká na vlak zo Záhoria, ale kompletne sa prestupuje do súpravy, ktorá ide iba v úseku Devínska - Hlavná stanica?

"v železničnej stanici Devínska N. Ves 17.14 h je prestup do náhradnej vlakovej súpravy, ktorá pokračuje do cieľovej stanice BA hl. st 17.27 h".
http://www.slovakrail.sk/sk/vyluky/vyluka-bratislava-lamac.html
Reply on: Dispecer #201402:
Dakujem ?
Reply on: Richard 15 #201401:
Ďakujem 😞
Reply on: simcaba2 #201407:
v prepravnom poriadku je napisane, ze zastavka je pre cakajucich, nie pre dobiehajucich, takze ta nemusel vidiet ... a preco to pises tu?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.