Reply on: galiyosha #20086:
Chod a uvidis, je 100% iste, ze dojde aspon 2x spolaris a 1x citybus, ostatne nech ta milo prekvapi.
kazdopadne skoda, ze ten graf (asi) nepride -- fotka grafu s neznymi siluetami petrzalskych panelakov v pozadi... :)))

Veď Poliaci sú taký nábožný, že by ho pomaly aj zadarmo dali
Ale keď už o tých stíhačkách. Poznáš z dielne Suchoju S-37 Berkut. Má opačnú šípovitosť krídiel a veľmi dobrú manevrovateľnosť. Potom čo bola predstavená tak amicí znovu obnovili vývoj lietadiel s opačnou šípovitosťou 

Ale chápem ako si to myslela
). Prichod putnikov je rozlozeny do niekolkych hodin, co je nic proti rannej spicke. Problemy budu, ale nic co by BA nezazivala. Kazdopadne som zvedavy na vase fotky z akcie.
. Ked budes sledovat iMHD, nieco si nastudujes, tiez budes profik. 
Mozno daky veriaci, co veri ze sa platnost tych listkov scitava
Mimochodom prirucku Sprievodca v MHD maju podla papiera na Mierku, Olejkarskej a Obchodnej, no ta baba povedala, ze len na Obchodnej. ?
Sarko
Na tej kosickej pomalokrivodrahe som sa koncom augusta t.r. viezol s KT8D5 z roku 1986 (17 rocny voz) rychlostou 80 km/h
Ale uz odbocujem od toho, co som chcel. Vyhybky po hrote sa mi nezdaju. Operativne cuvat aj s cestujucimi, hoci aj zo zadnej plosiny "B" vozidla a napr. v takom centre sa mi zda prilis velkym hazardom. A napokon, ked sa jednou vyhybkou dostanes proti smeru, nasledujuca musi byt vlastne po hrote, aby si sa z protismeru zaradil do spravneho smeru po hrote. Takto by vsak sa dalo prechadzat len v jednom smere, preto by bola najlepsia asi kolajova splietka, uprostred s kolajovou krizovatkou. Po tej by sa standardne nejazdilo (iba v pripade vyluky), takze to by nebolo az take zle, az na to, ze by to bol pomerne drahy spas. Vybudovat aspon 4 taketo vyhybne by to vsak, podla mna, za pokus stalo.