Re Z: Suchoj označujem Solaris Urbino pretože mu dávajú skratku SU
Ale keď už o tých stíhačkách. Poznáš z dielne Suchoju S-37 Berkut. Má opačnú šípovitosť krídiel a veľmi dobrú manevrovateľnosť. Potom čo bola predstavená tak amicí znovu obnovili vývoj lietadiel s opačnou šípovitosťou 
SU 27 je najkrajší keď robí kobru. Vtedy mám pocit, že popreli fyzikálne zákony keďže chvost má viac vpredu ako kabínu čiže defakto cúva. Keď to videli amíci čumeli a nechceli sa pustiť do vzdušného boja pre divákov. Vraj im to nedovolujú predpisy
A nehumanne účely. Myslím si, že vojna je humanna, keďže humanne je to čo vymyslel človek. A vojna je len výtvorom človeka.
Ale chápem ako si to myslela
Tie kolajové spojky by brzdili dopravu. Už teraz mám nervy keď na každej výhybke musí brzdiť jak chmulo. Vivat busy v tomto sú lepšie. Avšak paralélny bus je na houby pokial trať nebude zrýchlodrážnená. v dúbravke by ako doplnok postačila 83 a 34, krčace to nepotrebujú a v Karlovke by sa niečo vymyslelo z dlhých dielov. V Ružinove by sa upravila 78 a potom 50, v Rači 75 a na Vajnorskej by sa niečo vymyslelo. Avšak Vajnorská je už teraz dobrá a rýchla.
Vladimír: Zase nerob z DPB oné, neviem čo. Neverím tomu, že keby ma revízor chytil so 12 kounovým lístkom a cestoval by som 50 minút avšak preukázl by som sa mu právom na zľavu, že by mi dal pokutu. A ak áno, tak neverím, že po napísaní žiadosti o odpustenie by mi ju neuznali. Zase keď to nie je jasné napísané v prepravnom poriadku neznamená, že to nefunguje.
Jeden môj kamarát dostal pokutu za to, že už mu neplatil lístok, ale ten predtým bus vynechal. Napísal žiadosť a odpustili mu ju.
Druhý dostal pokutu úplne právom, napísal žiadosť s tým, že to bolo prvý krát a že ho to mrzí a viec to nespraví a odpustili mu ju.


SU 27 je najkrajší keď robí kobru. Vtedy mám pocit, že popreli fyzikálne zákony keďže chvost má viac vpredu ako kabínu čiže defakto cúva. Keď to videli amíci čumeli a nechceli sa pustiť do vzdušného boja pre divákov. Vraj im to nedovolujú predpisy

A nehumanne účely. Myslím si, že vojna je humanna, keďže humanne je to čo vymyslel človek. A vojna je len výtvorom človeka.

Tie kolajové spojky by brzdili dopravu. Už teraz mám nervy keď na každej výhybke musí brzdiť jak chmulo. Vivat busy v tomto sú lepšie. Avšak paralélny bus je na houby pokial trať nebude zrýchlodrážnená. v dúbravke by ako doplnok postačila 83 a 34, krčace to nepotrebujú a v Karlovke by sa niečo vymyslelo z dlhých dielov. V Ružinove by sa upravila 78 a potom 50, v Rači 75 a na Vajnorskej by sa niečo vymyslelo. Avšak Vajnorská je už teraz dobrá a rýchla.
Vladimír: Zase nerob z DPB oné, neviem čo. Neverím tomu, že keby ma revízor chytil so 12 kounovým lístkom a cestoval by som 50 minút avšak preukázl by som sa mu právom na zľavu, že by mi dal pokutu. A ak áno, tak neverím, že po napísaní žiadosti o odpustenie by mi ju neuznali. Zase keď to nie je jasné napísané v prepravnom poriadku neznamená, že to nefunguje.
Jeden môj kamarát dostal pokutu za to, že už mu neplatil lístok, ale ten predtým bus vynechal. Napísal žiadosť a odpustili mu ju.
Druhý dostal pokutu úplne právom, napísal žiadosť s tým, že to bolo prvý krát a že ho to mrzí a viec to nespraví a odpustili mu ju.
Vladimír
V tomto ako príklad môže poslúžiť Prešov (sorry, že zas začínam), ale aj také Košice. Už dávnejšie sa z textov na CL vypustili také slovíčka ako "obyčajný", "zľavnený", "II. pásmo" a pod. Rozhodujúca je cena. Ak potrebujem zaplatiť 12 Sk a mám pri sebe jeden lístok za 8 a druhý za 4 Sk, tak po označení platia ako lístok za 12 Sk. Tak isto môžem použiť aj 3 lístky po 4 Sk a kombinovať ako chcem. Na niektorých zastávkach v Prešove napr. nie je v predaji občiansky lístok za 8 Sk, ale je tam len automat na 4Sk lístky, na ktorých tučným výrazným fontom (aby každý pochopil) napísané: Lístok 8 Sk = 2 lístky po 4 Sk!