Jeden-dva monitory by nemali zmysel. Ide tam o to, že ty súčasné mesto nevidíš. V tom prípade by museli zamaľovať okná. Jeden monitor by na jednu električku asi ťažko stačil. #275 je historické vozidlo, ktoré s týmto projektom nijak nesúvisí. Predpokladám, že tá Stratená električka je dlhodobý projekt a po jeho ukončení sa s električkou nerozlúčime, ale zostane ako atrakcia. Napr. niečo na spôsob Pártyelektričky a budú sa v nej premietať filmy. #7086 zas nemá papiere a keby aj je na to moc veľká.
Nemam sa ti za co ospravedlnovat, lebo som nikde netvrdil ze si nejake pravidlo porusil. Napisal som (povodne nie v reakcii na teba, ale vseobecne na tu debatu co tu vznikla) ze predmetna debata je OT a toto forum nie je urcene na rozoberanie poctu zemiakov a mnozstva brusnicovej omacky.
Určite ti to možem vysvetliť, tému Drahovsky založil tu na "Všeobecnom fóre " človek s nickom AAA, ktorý naznačil že pán Drahovsky ako údajný samozvaný expert na dopravu rieši kritiku ponúkaných služieb veľkej spoločnosti na Slovensku. To že som sa zastal Drahovskeho pretože má v svojom blogu pravdu je Asi normálne a osobne netuším aké pravidlá tohto všeobecného fóra som tým porušil . Ak ano tak mi napíš konkrétne ktoré pravidlo , ak nie tak sa mi tu môžeš verejne ospravedlniť.
No ako pozerám, tak pozerám nikde nevidím klimatizáciu u 30 Tr s APU. To ako nech žije leto. Inak dopadnú presne ako autobusy. Potom si môžu povedať, že vyhodili peniaze.
Škoda peňazí, mohli radšej opraviť 275 a dať tam jeden, dva veľké monitory. Prípadne tú 7086 mohli použiť miesto tohto jej prapodivného a bezcieľneho držania.
Zrejme z logického dôvodu. V časoch kedy tento projekt vznikal nebolo ani chýru o nových električkách pre Bratislavu preto tu neboli električky nazvyš, ktoré by bolo možné takto prerobiť. Predsa len električka s LCD obrazovkami namiesto okien by asi do bežnej premávky nemohla ísť. ?
Tento projekt organizujú tí, ktorí robili aj "obnovu" synagógy".
Volať sa to má Električka pamäti a má to byť vlastne špeciálne upravená električka, ktorá bude mať namiesto okien LCD obrazovky, ktoré poslúžia na virtuálnu jazdu po starej Bratislave, ktorá bude zložená z historických záberov. Pôjde o búranie podhradia, november 1989 a iné významné udalosti...
Jazdiť by mala od Chatama Sófera cez nábrežie (zábery bývalé podhradie) okolo Mosta SNP. Pôvodný plán bol, že by jazdila cez Šafárikovo námestie (čo by sa mne osobne páčilo v tom, že by bolo vidno namiesto Eurovey, pôvodnú vozovňu , ale žiaľ nedá sa. 100% však bude zaujímavá aj jazda cez Hviezdoslavovo nám. okolo SND. Ďalej pôjde cez Kamenné námestie (tiež sa to tam veľmi pomenilo) a po Námestí SNP príde na Župné námestie, kde vyletí do povetria podmínovaná synagóga na Zámockej ulici. Cez tunel sa električka zase vráti k Chatamovi Sóferovi.
Súčasťou lístka bude aj prejdenie si trasy v súčasnej Bratislave so sprievodcom a tak si budú môcť turisti porovnať súčastosť a minulosť (snáď to nebude tak turistický drahé ala Cabriobus)
Dúfam, že to neskončí ako synagóga, ktorá mala minulú sezónu už len kostru a kopule.
Andreas.Papak
Je toto +/- velín vozov T3/K2 v pôvodnom stave? Ďakujem