Chcem pochvalit napad s virtualnou zastavkovou tabulou a zaroven sa opytat, ci je v plane aj aplikacia napr. gPlay AppStore..atd ak sa osvedci testovacia verzia
Tá trať nebude mať podľa mňa veľký zmysel po otvorení Petržalky. Šafko doteraz slúžilo ako prestupný uzol medzi elinami a autobusmi do Petržalky. Do Petržalky sa však bude dať ísť električkou už od Námestia SNP. Príde mi logickejšie, aby eliny z KV šli cez Jesenského, kde je zastávka pred divadlom a v historickom centre. Aj teraz pri tej výluke je tá zastávka veľmi využívaná a má potenciál. Šafko by chýbalo iba kvôli UK a Eurovea. Euroveičania však chodievajú radšej 28, ako elinou.
V mojom návrhu na 1LV električiek som tento úsek vynechal a používať by sa mohlo iba v prípade zavedenia posilovej 10 na Zlaté, alebo pri akciách v meste, kedy je z Jesenského vylúčená električková doprava https://www.facebook.com/photo.php?fbid=748393421838015&set=gm.10151870294056567&type=1&theater
PS: tie intervaly si nevšímajte (1tka by chodila menej často)
električka v tom sade bola kedysi celkom rozumné riešenie... nemusela by to byť nahradená 50-tka len urobená odbočka nech to ide k auparku... stačilo by tam malé obratisko ako vinohrady/karlova ves... jednu linku by som viedol... myslím si že linka č.ž mala podobné linkové vedenie kedysi že z karlovky do sadu janka kráľa.. tak to by bolo fájn, samozrejme celodenka
Trať by ústila z už existujúcej Račianskej, pokračovala by po Riazanskej, normálne po ceste, kde by však muselo nastať nejaké obmedzenie dopravy, nakoľko sa tam tvoria zápchy, ďalej po už existujúcej Vajnorskej a Tomášikovej, tesne popred stanicu, ďalej v stredovom páse až po križovatku s Rožňavskou, následne popri Tomášikovej až po Ružinovskú, po Trhovisko po existujúcej trati, na Miletičke neviem, po Košickej v stredovom páse, po Mlynských nivách popri ceste podobne na Karadzičovej po Dostojevského rade v strede cesty, nech sa autá trochu uskromnia, od Šafárikovho námestia po Starom moste zo Starého mosta dole na Krasovského, a obratisko niekde ako je zadný vchod do Auparku... myslím, že električka v Sade j. Kráľa by sa dala prežiť
o tom ake autobusy kupi DP maju rozhodovat odbornici, ferova sutaz a samozrejme cena.
Netvarme sa ze nie! Cena by vsak mala byt prepocitana na garantovanu zivotnost vozidla a nie na vozidlo ako celok.
Skôr by som viedol električku Továrenskou - ktorá bude jednou z hlavných osí Twin City juh na Nivy.
Z Tomášikovej by stálo za úvahu či viesť trať cez Riazanskú - alebo po predĺženej Tomášikovej, ktorá sa bude ktovie kedy stavať..
Len pár detailov
- to sa bude otáčať na kruháči pred Auparkom pri pumpe?
- ako ju výškovo znesieš z nadjazdu/estakády priamo na Einsteinovu?
Inak trasa tram poza Umelku a po Dostojevského cez Karadžičovu okolo VUB, tých nových tuším 6 domov a pri Krížnej pripojenie na Trnavskom by nebola naškodu... Myslím, že miesto by tam nato bolo, len či sa niekomu chce. Možno ešte lepšia by bolo spojenie cez Kvačalovu a napojenie na tram trať pri Saleziánoch (ak by bola výluka/oprava na TrM, nebola by potrebná NAD v Ružinove, lenže tam neviem, či nie je málo miesta...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec