Reply on: kecho #198310:
Trať by ústila z už existujúcej Račianskej, pokračovala by po Riazanskej, normálne po ceste, kde by však muselo nastať nejaké obmedzenie dopravy, nakoľko sa tam tvoria zápchy, ďalej po už existujúcej Vajnorskej a Tomášikovej, tesne popred stanicu, ďalej v stredovom páse až po križovatku s Rožňavskou, následne popri Tomášikovej až po Ružinovskú, po Trhovisko po existujúcej trati, na Miletičke neviem, po Košickej v stredovom páse, po Mlynských nivách popri ceste podobne na Karadzičovej po Dostojevského rade v strede cesty, nech sa autá trochu uskromnia, od Šafárikovho námestia po Starom moste zo Starého mosta dole na Krasovského, a obratisko niekde ako je zadný vchod do Auparku... myslím, že električka v Sade j. Kráľa by sa dala prežiť

Okrem toho ostrovčeka by bol na Račku fantastický podchod ako na Trnavskom mýte (samozrejme s lepšími vstupmi). Nielenže by to napomohlo chodcom, ktorí by nemuseli obklukou obchádzať všetky semafory a zbytočne ým strácať niekoľko minút, ale bol by to aj prínos pre autá a eliny, keďže by nemuseli čakať na prechodoch
Valec