dovolil som si upraviť verziu toho obrázka.. samozrejme je to len zo srandy... prečo tadiaľ kadiaľ som dal tie nové trate?...
aupark je jasný využívaná trať by to bola...
potom okolo eurovey, aby nešlo všetko cez centrum úplné a tadiaľ proste chodieva dosť ľudí
odbočka ružinov-zlaté piesky.. v prípade mimoriadnej udalosti niekde v okolí vazovovej aby aspoň električky mohli tadiaľ premávať
potom odbočenie z ružinovskej na vajnorskú.. ak by ssa diala výluka nikde poprípadne nieoč iné treba prepojiť trať to isté aj trať na vajnorskej s račianskou
ešte keby sa dalo nejako cze patrónku lebo Kv a dúbravka sú v prípade dopr nehody alebo čoho odpísané úplne
Chcem pochvalit napad s virtualnou zastavkovou tabulou a zaroven sa opytat, ci je v plane aj aplikacia napr. gPlay AppStore..atd ak sa osvedci testovacia verzia
Tá trať nebude mať podľa mňa veľký zmysel po otvorení Petržalky. Šafko doteraz slúžilo ako prestupný uzol medzi elinami a autobusmi do Petržalky. Do Petržalky sa však bude dať ísť električkou už od Námestia SNP. Príde mi logickejšie, aby eliny z KV šli cez Jesenského, kde je zastávka pred divadlom a v historickom centre. Aj teraz pri tej výluke je tá zastávka veľmi využívaná a má potenciál. Šafko by chýbalo iba kvôli UK a Eurovea. Euroveičania však chodievajú radšej 28, ako elinou.
V mojom návrhu na 1LV električiek som tento úsek vynechal a používať by sa mohlo iba v prípade zavedenia posilovej 10 na Zlaté, alebo pri akciách v meste, kedy je z Jesenského vylúčená električková doprava https://www.facebook.com/photo.php?fbid=748393421838015&set=gm.10151870294056567&type=1&theater
PS: tie intervaly si nevšímajte (1tka by chodila menej často)
električka v tom sade bola kedysi celkom rozumné riešenie... nemusela by to byť nahradená 50-tka len urobená odbočka nech to ide k auparku... stačilo by tam malé obratisko ako vinohrady/karlova ves... jednu linku by som viedol... myslím si že linka č.ž mala podobné linkové vedenie kedysi že z karlovky do sadu janka kráľa.. tak to by bolo fájn, samozrejme celodenka
Trať by ústila z už existujúcej Račianskej, pokračovala by po Riazanskej, normálne po ceste, kde by však muselo nastať nejaké obmedzenie dopravy, nakoľko sa tam tvoria zápchy, ďalej po už existujúcej Vajnorskej a Tomášikovej, tesne popred stanicu, ďalej v stredovom páse až po križovatku s Rožňavskou, následne popri Tomášikovej až po Ružinovskú, po Trhovisko po existujúcej trati, na Miletičke neviem, po Košickej v stredovom páse, po Mlynských nivách popri ceste podobne na Karadzičovej po Dostojevského rade v strede cesty, nech sa autá trochu uskromnia, od Šafárikovho námestia po Starom moste zo Starého mosta dole na Krasovského, a obratisko niekde ako je zadný vchod do Auparku... myslím, že električka v Sade j. Kráľa by sa dala prežiť
o tom ake autobusy kupi DP maju rozhodovat odbornici, ferova sutaz a samozrejme cena.
Netvarme sa ze nie! Cena by vsak mala byt prepocitana na garantovanu zivotnost vozidla a nie na vozidlo ako celok.
Skôr by som viedol električku Továrenskou - ktorá bude jednou z hlavných osí Twin City juh na Nivy.
Z Tomášikovej by stálo za úvahu či viesť trať cez Riazanskú - alebo po predĺženej Tomášikovej, ktorá sa bude ktovie kedy stavať..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Bužírka