Reply on: david1 #197118:
To je samozrejme rozumný argument. Ale v takom prípade by som bol rád, keby že sú na Rýchlikoch zavedené isté základné štandardy (napr. reštauračný vozeň, podobne ako oddiel pre prepravu imobilných, atď.) a posilové vlaky, ako je tento, mali zvlášť kategóriu, napr. VR, teda vložený rýchlik. Síce by to bolo na jednej strane ďalšie rozširovanie kategórii vlakov, a tých je už dnes celkom dosť, ale na druhej strane by ľudia hneď vedeli, že aha, tuto pravdepodobne pôjdu samé črepy, nebude reštauračný vozeň, atď. A pri tejto príležitosti ma napadá ešte jedna otázka: načo je vlastne dnes ešte dobré označenie Zr (zrýchlený vlak)? Resp. prečo sa tieto vlaky nepreznačia na REXy, v čom sa od nich odlišujú? Mne osobne to totiž príde zbytočne mätúce a zložité, ale možno sa mýlim, preto sa pýtam
a prvá trieda je v rýchlikoch smero z bratislavy na začiatku, opačným smerom na konci
Dobré by bolo nejaké osadenie časovaču a pri kaŽdej obiednávke by sa im limit čo môžu sedieť predĺžil dajme tomu o 15 minút
Valec
Ono, taký reštauračný vozeň je vyše 40 ton mŕtvej váhy ktorú treba odviesť aj napriek tomu, že na seba nezarobí. Na jeho mieste tak môže byť obyčajný vozeň, ktorý poskytne ďalších 66+ miest pre cestujúcich. Vzhľadom na súčasné slovenské pomery cestujúci skôr ocenia pohodlné cestovanie aj na úkor takej doplnkovej služby, ako je reštauračný vozeň.