Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #196979:
To je vec názoru. Mne sa to okrem zadného čela a bočných okien rôznych veľkostí celkom páči, čo sa vonkajšieho dizajnu týka. A 14Tr sa mi páčia ešte viac, nemôžem si pomôcť. Jednoducho, keď to porovnám so súdobými strojmi, tak sú 14/15Tr(M) pre mňa top. Pokiaľ sa teda bavíme len o dizajne.
Reply on: Solider #196980:
Displeje su tam uz zo SORu
Reply on: luky133 #196971:
Dobrý postreh s tým zadným transparentom. Dúfam, že zástupcovia DP, ktorí by mali ísť vozidlo prebrať, si túto skutočnosť uvedomia a zapíšu do protokolu! Zrejme ide len o nedorozumenie v Škodovke, kde nezvyknú vzadu montovať veľké displeje.
Reply on: Tedomík #196958:
Úprimne? je to škaredšie ako 14Tr. Ale aspoň je to NP s klímou...
Reply on: luky133 #196971:
tak na tu "determalnost" som zvedavy. Dufam, ze to DPB bude reklamovat!
Reply on: Valec #196975:
L98 ne Vyšehradskú neni zlý nápad, lebo tá dnes nemá plánované napojenie na šalinu, a samotná Vyšehradská je od nej pomerne ďaleko. Ale ja som skôr aj tak za ten nápad so zrušením L93 a ako náhrada vedenie jednej z liniek 98/99 (asi 99) cez Vyšehradskú namiesto Znievskej. Vyšehradská by tak bola napojená na šalinu. Ale to by potom musela konečná L98 ostať na Jasovskej => konečná L99 na Antolskej.

Neviem, tiež dosť špekulujem. Všetky verzie majú svoje výhody aj nevýhody
Reply on: Tedomík #196958:
dufal som v facelift ?
Reply on: Rubber38 #196974:
Však miesto L98, tá by mohla končiť vo vozovni (príp. aj na Vyšehradskej, ale to by chcelo riadnu odvahu). Z Jasovskej (a okolia) by tak zostali priamo do centra 91 a 801.
Reply on: Valec #196968:
Určite by to bolo dobré riešenie, hlavne pohodlné pre ľudí, ale L99 by asi aj tak končila na Antolskej, načo by zbytočne vozila vzduch na Jasovskú.
Reply on: luky133 #196971:
A ešte drobnosť nemajú osvetlenie priestoru dverí a signalizáciu zatvárania dverí z vonkajšej strany, ale to si už nepamätám či bolo v podmienkach.
No tak pozerám, že bočný transparent namontovali, vonkajšie hlásenie zastávok namontovali, cúvaciu kameru majú ako bolo požadované, v predu na oboch stranách sú nejaké biele "krabičky" vie niekto čo to môže byť? Klimatizačná jednotka z týchto nie najdetailnejších fotiek vyzerá byť odlišná od terajšej avšak nevidím zadný transparent, ktorý mal byť takého formátu ako predný a taktiež nevidím determálne okná i keď je pravda, že dnes je už možné vyrobiť také sklá, že nemusia byť tmavé tak snáď tam sú. ?
Reply on: Valec #196968:
No ak by sa tak spravilo, tak by bolo super.

Trochu od veci ale aj TESCO Lamač má zlé spojenie. Tam by sa dali spraviť na hlavnej ceste zastávky a k ním by mieril priamo z Tesca podchod. Bolo by to na zastávku síce ďaľej kao teraz, ale ak sa ide tunelom, tak si to človek ani neuvedomí a mohli by tam po novom zastavovať všetky linky nie teraz čo je ten chaos.

Niečo také je aj v Prahe. Žiaľ už si z toho moc nepamätám ale tuším v centre Černý most to nejak takto fungovalo k stanici metra
Reply on: Tedomík #196958:
Ďaľšie fotky a info
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=11420&secid=1
Nemali byť aj tlmené sklá?
Reply on: Rubber38 #196957:
K nemocnici by bolo z dlhodobého hľadiska lacnejšie vybudovanie lávky ponad Chorvátske rameno od zastávky Bzovícka. K hlavnému vchodu je to rovnako (+-50m) ďaleko.
Reply on: Andy #196964:
A rovnako sa tak preto testovala aj 24Trka pre Prešov.
Reply on: Petto #196961:
Ja vytýkam len okná a malé, zadné BUSE.
V kosiciach zacali jazdit nove SORy. V clanku na fotke ma zaujalo, ze zmizla podesta oproti druhym dveram. Hadam sa takymito postupnymi krokmi podari casom odstranit aj tribunku medzi 2. a 3. dverami....
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7060221/na-linky-kosickej-mhd-vyslo-dvadsat-novych-autobusov.html
Reply on: jokl #196962:
Bankobystrické boli prvé tohto typu na Slovensku, a potrebovali získať určité povolenia, aby mohli v SR jazdiť. A keďže úrad, ktorý tie povolenia vydáva sídli v BA, tak tie jazdy prebiehali v BA.
Ale to v podstate nemá súvis s testovaním po výrobe.
Reply on: jokl #196959:
Tie trolejbusy sa vyrábajú v Plzni, a výrobca si takto testuje, či všetko vyrobil správne, a zisťuje, čo je potrebné doladiť. Nie všetko môže otestovať vo výrobnej hale. Keby tie jazdy robili v Bratislave, tak by oprava prípadných problémov bola náročnejšia a drahšia, pretože by museli od výrobcu prísť až sem kvôli veciam, ktoré takto odhalia a opravia hneď tam.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.