Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #196937:
Veď aby sa to nemotalo by som ako výrobcu označil toho, kto je v technickom preukaze - čiže Škoda a Solaris. Koniec koncov,
Reply on: mark178 #196940:
To by sa ti ti ludia podakovali za to ze by si L7 z vytazeneho useku presmeroval niekam kde by vozila vzduch.
Reply on: mark178 #196940:
http://imhd.sk/ba/diskusna-tema/1/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=196727#196727

Si písal o 6tke z Karlovky na Hlavnú stanicu... Už si to zmenil...
Ale stále nechápem Tvojmu uvažovaniu, že od samej radosti že sa zrekonštruuje trať na hlavnú stanicu tam dáme linku na každú radiálu?
Reply on: mark178 #196940:
L7 je hovadina. Jednak pomáha preťaženej L5 na Obchodnej (nielen Račianskej!) a jednak cestujúci z Rače na HS nemajú problém prestúpiť na Račku, a ešte ich to aj vyjde časovo rýchlejšie. L2 je ok, tá sa tak plánuje od začiatku.
Reply on: MatejBA #196939:
ja som to navrhoval a všetci mi pomaly nadali 😃 😃

a len tak 🙂 že L7 by mohla ísť žST Vinohrady-HL. stanica 🙂 a L2 HL.st-nové mesto 🙂 a tá 1 ako je plánovaná že petržalka HL.st 🙂

tým bz boli zabezpečené prestupy na 3 uzloch 🙂 račianske trnavské a šafko 🙂 priamym spojeným z hl.st 🙂
Pozeram, ze aj historia mi dava za pravdu, zeby L6 by mala premavat z KV do Petrzalky po otvoreni trate ?
Reply on: jokl #196935:
to u nás nie je realizovateľné, tadiaľ by totiž museli premávať špičkové bezporuchové vozidlá a nie poľnohospodárska technika ...
Reply on: Valec #196924:
vďaka za doplnenie, výrobu tohoto prototypu som prehliadol, ale píše sa o ňom v spravodaji DPO http://www.dpo.cz/soubory/aktuality/zpravodaj/pdf/2010_03.pdf ?
o tom titule "výrobca" sa určite diskutovať dá, skôr by sa to dalo nazvať kompletáciou, ale je to výrazný príspevok ku dobrej reputácii značky Solaris Trollino. inak aj Škoda Plzeň nie je samozrejme 100% výrobca, keď používa karosérie výrobcov autobusov, aj keď je to samozrejme iná situácia (používa vlastnú výzbroj a predáva pod vlastnou značkou, aby som sa úplne nezamotal ? )
Reply on: ross #196931:
Nejde o vek, ale o rešpektovanie súkromia. To si aj každý pracovník v banke môže pustiť ľubovoľnú hudbu na plné repraky? Veď komu to vadí?
Reply on: ross #196931:
Podľa tejto tvojej logiky sú OK aj tí učňovkári v teplákoch, čo púšťajú nahlas celému trolejbusu nejaký hip-hop / inú plechovú reproduckiu z repráku na mobile, jedno či máš práve náladu na párty, alebo nie. Šak čo máš 80 rokov, že ti to vadí? ?
Reply on: numo #196925:
Co mas 80 rokov, ze ti to vadi. 🙂 Vzdy lepsie ako pocuvat dokument o rozmnozovani delfinov beziaci v sorke na reklamnom displeji.
Reply on: gejza #196927:
nebolo to dnes ?
Reply on: gejza #196927:
Nechces, ale identifikujes 😃
Reply on: numo #196925:
no, ak si z neho vystúpil len pár minút pred napísaním príspevku, tak ide zjavne o 801/1, čiže podľa výpravy bus č. 3101 .... avšak ani ja nechcem nikoho identifikovať presne ....
Reply on: numo #196925:
Naznacovanim zial u tychto ludi nedosiahnes nic...
Ak to tu nahodou cita vodic 801, ktory si robi z autobusu diskoteku, tak by som mu chcel povedat, ze nie kazdy je zvedavy na nejakeho vyrevujuceho didzeja s otravnou tuc-tuc muzikou od Apolla az do Rusoviec. Nechcem ho identifikovat presne, kedze mu nechcem sposobit nejaky postih, iba jemu a pripadnym nasledovnikom slusne naznacit, ze aj to patri do kultury MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.