nejake rozdiely by sa samozrejme nasli, ale z Tvojho pohladu mas pravdu, vodic je ohrozeny podobne ako v mestskej, aj ked incidentov je tu menej ako v MHD
ale my sme bavili o bratislavskej MHD, nie o primestskej a dialkovej doprave, kde ta kabinka je podla mna skutocne potrebna pre ochranu vodica pred rozzurenymi vlcakmi ?
A coze som prekrutil? Napisal si ze voz bez kabiny "nesplna zakladne bezpecnostne parametre". Ja hovorim ze drviva vacsina primestskych a dialkovych vozov jazdi bez kabiny. A mnohych mestach aj MHD.
...a ak je voz poloprazdny? mozno vo full bus by tento argument stal za uvazenie, ale ak chcem LEN nastupit prednymi dverami a postupit dalej do voza..?
pokial je vo voze kabina, ziaden problem, trolejbusy ich maju vsetky, inak voz bez kabiny podla mna nesplna zakladne bezpecnostne parametre, duplom v dnesnej dobe
to ako vazne? v dnesnej dobe objednavat vozy bez kabinky? to uz asi naozaj niekomu preskocilo? v DPB sa predrbavaju prachy na celej ciare a ide sa setrit na vodicoch? to uz je naozaj chore
To je (nevhodné) rozmýšlanie niektorých vodičov BA MHD - potiahnem s vozom dva metre za označík - vlčáci sa mi nebudú pchať do predných dverí - nebudem ich musieť/nebudú mi ich otvárať - nebude mi zima...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk