Rozdiel je tam sakramenský. V prímestskej doprave sa neotvárajú dvere každú minútu a v diaľkovej už vobec nie. Tak isto pobudovia, ožrani, homlesáci a rozna čvarga sa tam nevyskytuje keďže tam treba aj platiť a pokiaľ áno tak si tam toľko nedovolia veď kam by utekali medzi mestami a dedinami? V meste je to iné, tu sa výtržníci, zločinci stratia medzi barákmi a intervali sú tu husté aj večer či cez víkend.
nejake rozdiely by sa samozrejme nasli, ale z Tvojho pohladu mas pravdu, vodic je ohrozeny podobne ako v mestskej, aj ked incidentov je tu menej ako v MHD
ale my sme bavili o bratislavskej MHD, nie o primestskej a dialkovej doprave, kde ta kabinka je podla mna skutocne potrebna pre ochranu vodica pred rozzurenymi vlcakmi ?
A coze som prekrutil? Napisal si ze voz bez kabiny "nesplna zakladne bezpecnostne parametre". Ja hovorim ze drviva vacsina primestskych a dialkovych vozov jazdi bez kabiny. A mnohych mestach aj MHD.
...a ak je voz poloprazdny? mozno vo full bus by tento argument stal za uvazenie, ale ak chcem LEN nastupit prednymi dverami a postupit dalej do voza..?
pokial je vo voze kabina, ziaden problem, trolejbusy ich maju vsetky, inak voz bez kabiny podla mna nesplna zakladne bezpecnostne parametre, duplom v dnesnej dobe
to ako vazne? v dnesnej dobe objednavat vozy bez kabinky? to uz asi naozaj niekomu preskocilo? v DPB sa predrbavaju prachy na celej ciare a ide sa setrit na vodicoch? to uz je naozaj chore
trolejbus6207