Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe67 #196573:
Frekvencia otvarania dveri s tym nesuvisi, hovorili sme v danom vlakne o bezpecnosti.

Socka moze rovnako napadnut vodica v MHD aj PAL, ona si nevybera.
Reply on: 810zssk #196570:
Rozdiel je tam sakramenský. V prímestskej doprave sa neotvárajú dvere každú minútu a v diaľkovej už vobec nie. Tak isto pobudovia, ožrani, homlesáci a rozna čvarga sa tam nevyskytuje keďže tam treba aj platiť a pokiaľ áno tak si tam toľko nedovolia veď kam by utekali medzi mestami a dedinami? V meste je to iné, tu sa výtržníci, zločinci stratia medzi barákmi a intervali sú tu husté aj večer či cez víkend.
Reply on: 810zssk #196570:
nejake rozdiely by sa samozrejme nasli, ale z Tvojho pohladu mas pravdu, vodic je ohrozeny podobne ako v mestskej, aj ked incidentov je tu menej ako v MHD
Reply on: Juro_BA #196568:
To je samozrejme pravda, ale nic to nemeni na tom ze v BA je podla vsetkych predpisov nastup a vystup z/do vozidla vsetkymi dverami.
Reply on: trolejbus6207 #196569:
V com je v tomto ohlade rozdielna MHD a primestska doprava?
Reply on: 810zssk #196567:
ale my sme bavili o bratislavskej MHD, nie o primestskej a dialkovej doprave, kde ta kabinka je podla mna skutocne potrebna pre ochranu vodica pred rozzurenymi vlcakmi ?
Reply on: mrkvakj #196563:
To je preto, lebo chcú mať pekne teplo, kvôli tomu v zime zastavajú tak, aby sa ľudia dopredu nehrnuli.
Reply on: trolejbus6207 #196566:
A coze som prekrutil? Napisal si ze voz bez kabiny "nesplna zakladne bezpecnostne parametre". Ja hovorim ze drviva vacsina primestskych a dialkovych vozov jazdi bez kabiny. A mnohych mestach aj MHD.

Co je prekrutene?
Reply on: 810zssk #196565:
ze by si Ty zasa nieco neprekrutil ?
Reply on: trolejbus6207 #196560:
Este ze to nevedia u prakticky vsetkych primestskych a dialkovych dopravcov na svete.
Reply on: mrkvakj #196563:
...a ak je voz poloprazdny? mozno vo full bus by tento argument stal za uvazenie, ale ak chcem LEN nastupit prednymi dverami a postupit dalej do voza..?
Reply on: mrkvakj #196562:
inak mne sa zdá že je to len preto aby ludia sa nehrnuli do prvých a druhých dverý a vodič mal priestor a dobre videl do bočného zrkadla
Reply on: Error 0x007 #196561:
napr. včera SORka(číslo neviem) zastavila tak že tretie dvere boli pri označníku
? ? ?
Je pravda ze v tomto rocnom obdobi coraz castejsie "netrafia" oznacnik
Reply on: Jadran #196557:
pokial je vo voze kabina, ziaden problem, trolejbusy ich maju vsetky, inak voz bez kabiny podla mna nesplna zakladne bezpecnostne parametre, duplom v dnesnej dobe
Reply on: trolejbus6207 #196556:
Neviem nič o tom, žeby sa petície vodičov zohľadnili pri nových SORkách. Bude to rovnaké, ako na autobusoch. ?
Reply on: 810zssk #196543:
Fíha prvá podstatná zmena 🙂

Podľa mňa je návrh super, čo si o ňom myslíte vy❓
Reply on: trolejbus6207 #196555:
V Bratislave sa vystupuje a nastupuje všetkými dverami, bez ohladu na aktuálne ročné obdobie.
Reply on: Peter6607 #196554:
to ako vazne? v dnesnej dobe objednavat vozy bez kabinky? to uz asi naozaj niekomu preskocilo? v DPB sa predrbavaju prachy na celej ciare a ide sa setrit na vodicoch? to uz je naozaj chore
Reply on: Jadran #196553:
dobre sa o tom rozprava, mal by si si to vyskusat a potom kritizovat

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.