Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://imhd.sk/bb/media/gn/00105164/EMtest.jpg ..prečo nemáme možnosti slobodu výberu a svoje peniaze možeme mať nielen pod kontrolou v prípade PN,alebo íných sukromných vecí,pokial nemožem pravidelne využívať MHD..Pomohlo by to aj BIDke ....!!čo si o tom myslíte ??
Reply on: Marek1978 #195493:
No snáď tu trať opravovať nebudú. Teraz je to v porovnaní s električkami na stanicu cez priečnu os super.

Veď na stanicu chodili okrem linky 13 všetky linky takmer prázdne.

Pre cestujúcich z Rače je atraktívnejšie na Račku prestúpiť na 61, 74, 201 (prípadne dostať sa na SAV a z tadiaľ pešo)

Ak zoberieme, že prestup z električky na t-bus/a-bus trvá 2 min. + 3 min. jazda tak z Račka na stanici sme za 5 min. električkou by to bolo za 10 min.

Cestujúci z Ružinova/Vajnorskej na Trnavskom mýte prestúpia na 61, 74, 201 (prípadne idú na SAVku a ptm pešo) Nech prestup trvá opäť 2 min. a jazda 5 min. to je spolu 7 min. s prestupom
električkou by to bolo 13 min.

Pre cestujúcich z centra (Nám.SNP) to je linkou X13 na stanicu 6 min.
Ak by išli bývalou 13tkou tak by to bolo 12 min.



Čiže zhrnutie:
Z Rače (Račianskeho mýta):
električkou 10 min., s prestupom 5 min.

Z Ružinova/Vajnorskej(Trnavského mýta)
električkou 13 min., s prestupom 7 min.

Z centra (Nám.SNP)
električkou 12 min., autobusom 6 min.

Ak by sme išli električkou tak nám cesta z vymenovaných bodov trvá o polovicu dlhšie.


Ak by sa trať na stanicu otvorila, akurát by to rozbilo dobré jednoduché linkové vedenie, na stanicu by to chodilo prázdne a zrušilo by sa rýchle spojenie centra so stanicou (X13)

Zmysel by to malo možno vtedy ak by sa presmerovala iba linka č. 2 (ŽST NM - Trn.mýto - Vazovova - Priečna os - Hl.st.)
Aj tak ide na úseku Trnavské mýto-Nám.Ľ.Štúra poloprázdna, tak by poloprázdna chodila na stanicu.

Ale či kvôli tomu treba za milióny opravovať zbytočnú trať kde električky mali zmysel iba po dostavaní celej Priečnej osi?

Keby sa radšej spravila trať na Štefánikovej, prip. Šancovej...
Reply on: AAA #195498:
To co je za hovadinu?
Dajte radu prosím!! Komu zaslať otázku,čo sa deje s prenájmom autobusov a trolejbusov..))? Kto v to zabrzdil,ked to tak strašne celé potrebujeme a nič sa nedeje))?? To vážne ojazdené vozidlá potrebuju taký,dlhodobý proces prihlasovania,či nebodaj certifikácie,aby mohli jazdiť,ked už raz jazdili,a mali by mať platné osvečenia ...v prípade autobusov je to STK,EK,možno kontrola originality!! to by som pochopil ...ale,aby bud nedošli,či stáli potom niekde vo vozovni,ked maju pridelené čísla ...
Dopravnému podniku Bratislava sa asi darí. Ide si prenajať 79 áut za 1,3 milióna € bez DPH, hlavne že sa vozíme na starých šunkách a zástavky sa rozpadávajú, koše radšej nespomínam, chliev je slabé slovo!
http://www.topky.sk/cl/7/1367722/Dopravny-podnik-Bratislava-si-chce-prenajat-79-aut
Reply on: TeBeCe #195502:
Také, ktoré celú električku ešte viac "zvysokopodlažňujú". Nástupná hrana je vyššie o dobrých 10 cm. ?
Reply on: Mike #195497:
ma to nejake divne podvozky ?
ta 2346 na 84 bol zažitok
Reply on: AAA #195498:
On o tom vie. Pokiaľ viem, bolo mu to nanútené aby súhlasil, resp. že nemá na výber ak nechce byť odídený do dôchodku predčasne... ?
Kto vie, ako sa Ing. s menom v tvare zlomku zmieri s touto novelou vyhlášky 350/2010:
§ 44 ods. 7 súčasné znenie: Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri rozširovaní siete a obnove zvršku vrátane rekonštrukcií električkových tratí s rozchodom 1 000 mm sa použijú stavebné prvky, ktoré umožnia zmeniť rozchod na rozchod normálny.
Navrhované znenie, ktoré má byť účinné od 1. 12.: "Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri obnove a rozšírení existujúceho systému električkovej dráhy je možné použiť aj rozchod koľaje 1000 mm.“.
Na 7791 robili akú úpravu že zasa musí najazdiť x100 km? Jazdí skúšobné jazdy už minimálne 4 deň posebe od skorého rána do neskorého večera...
Reply on: mrkvakj #195487:
Treba si hlavne zodpovedať:
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.
Reply on: 810zssk #195494:
samozrejme, ze by mohli. ale KTO ich zaplati?
Reply on: Marek1978 #195493:
"Vlaky by na hlavnú stanicu mohli chodiť v polhodinových intervaloch"❗
Uverim az ked uvidim, ale zeby vazne niekoho osvietilo?
Reply on: 810zssk #195489:
R14, ti snivaju o vlaku nie? ?
Reply on: mrkvakj #195487:
Môzeme byť radi ak sa niekedy dočkáme ku 155

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.