AKO SA MÁ POSTUPOVAŤ PRI MENŠOM ZNEČISTENÍ INTERIÉRU VOZIDLA?
V stredu poobede v Lamači v 10,5-metrovom Sore na linke 23 sa cestujúcej vyliala asi krémová polievka do časti priestoru pre kočíky. Išla to nahlásiť vodičovi. On to vzal na vedomie. O dve zastávky ďalej mu to išla ešte raz nahlásiť a ospravedlniť sa. On konštatoval, že môže dať cestujúcich vystúpiť a ísť to dať vyčistiť do vozovne.
Podľa všetkého našťastie ďalej pokračoval v jazde (kde by sa vzalo ZV že áno). Nanešťastie toto bol spoj idúci až na Mláku tak veru netuším ako a kedy to riešil. Viete niekto? Vo výprave to nie je uvedené.
Vodiči už nemajú vedro, pripadne metlu či mop?? Niektorí pristupujúci cestujúci si mysleli, že je to nagrcané a jedna pani do toho nechtiac stúpila.
Ako sa má v takom prípade postupovať? Prepravný poriadok DPB mi pripadá byť v tomto dosť nejednoznačný. Snáď DPB má nejaké interné pravidlá... Verím, že to tu obohatia aj nejakí vodiči svojimi poznatkami z praxe. Vopred vďaka.
V stredu poobede v Lamači v 10,5-metrovom Sore na linke 23 sa cestujúcej vyliala asi krémová polievka do časti priestoru pre kočíky. Išla to nahlásiť vodičovi. On to vzal na vedomie. O dve zastávky ďalej mu to išla ešte raz nahlásiť a ospravedlniť sa. On konštatoval, že môže dať cestujúcich vystúpiť a ísť to dať vyčistiť do vozovne.
Podľa všetkého našťastie ďalej pokračoval v jazde (kde by sa vzalo ZV že áno). Nanešťastie toto bol spoj idúci až na Mláku tak veru netuším ako a kedy to riešil. Viete niekto? Vo výprave to nie je uvedené.
Vodiči už nemajú vedro, pripadne metlu či mop?? Niektorí pristupujúci cestujúci si mysleli, že je to nagrcané a jedna pani do toho nechtiac stúpila.
Ako sa má v takom prípade postupovať? Prepravný poriadok DPB mi pripadá byť v tomto dosť nejednoznačný. Snáď DPB má nejaké interné pravidlá... Verím, že to tu obohatia aj nejakí vodiči svojimi poznatkami z praxe. Vopred vďaka.
Valec
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.