ťažké prachy v porovnaní s inými metropolami sa mi to vôbec nezdá... a čo sa týka meškaní sa mi zdá že cestujúci asi všetci ráno spia, keď nevidia aká je situácia v premávke, alebo sa to iba mne zdajú tie kongescie na cestách v prípade potreby viem premietnuť pár videí z ranných L65, L75 či L78... nech napíšu aj chlapci z Dolných Honov, predsa len tam iba občas jazdím a možno som nesprávne informovaný ?
Povie mi niekto prečo platíme také tažké prachy za MHD a pritom každé každučké ráno mešká spoj 202 (Ráno o 7:46, keď v podstate ešte nie je ani taká špička)? Nech dopravný podnik upraví odchody, alebo si to riešte s vodičmi. Ja tomu vážne nerozumiem, prečo niektorí vodiči vedia prísť načas a niektorí meškajú aj viac ako 10 minút !?! Už ma to vážne vytáča, lebo je to pravidlom!!!
Dobrý deň, prvorado Vás upozorním, že toto nie sú stránky DPB, toto sú nezávisle stránky fanušikov, priaznivcov mestskej dopravy.
Druhorado, najpravdepodobnejšie že 91 naberá meškanie už cestou z Čunova, respektíve z kola predtým keď ide len do Čunova.
Dobre ranko. Neda mi reagovat na nas "uzasny" dopravny podnik. Rano spoj cislo 91 v smere z Rusoviec pod Novy most ma mat prichod na zastavku ZST Petrzalka 06:23, pravidelne kazde rano ma prichod 06:27. Prosim Vas kde kazde rano meska? spoj 191 chodi na cas, ale 91 pravidelne meska 4 minuty. Neuveritelne. To ze cely dopravny podnik stoji za velke H.... je len dokazom ake sluzby ponukate verejnosti.
To ti nepomôže, naopak, v prípade Nemocnice Kramáre tam semafor cez pracovný deň má opodstatnenie preto, aby cestná doprava nestála príliš v zápchach... ak by tam nebol, chodci by mali takmer stále prednosť na priechode, keďže ich je tam veľa. Na Kramároch vznikajú ráno zápchy skrz problematickú statickú dopravu, kde je dopravný prúd blokovaný vozidlami snažiacimi sa zaparkovať na chodníkoch alebo vojsť do parkovísk.
Iná vec je Patrónka ako taká, tam riešenia sú nachystané, ale blokované políciou a mesto s tým zatiaľ nevie pohnúť.
Veď predsa nedotkne. Z ich pohľadov. Odmeny budú mať stále štyridsaťtisícové, a z výplat sa im takisto neukráti.. zatiaľ čo bežný šofér a zamestnanec o chvíľu urobí lepšie, ak sa hodí do nezamestnanosti..
presmerovali sa trolejbusy obojsmerne patronkou a teraz stavaju v zápche
S tymy kramarmi by mali nieco robit ja navrhujem vypnut semafor pri nemocnici dnes rano usek vojenska nemocnica kramare totalne prepchatí 212 meškanie cca 17 minut a to je každý den
Kamarátovi študujúcemu v Žiline bola odcudzená nová čipová karta DPMŽ s novým PCL. V Tarife to majú napísané dosť nejednoznačne. Na predajnom mieste mu povedali, že náhrada za PCL sa neposkytuje (že si musí kúpiť nový). Napísal tam a vedúca oddelenia tarifných služieb a prepravnej kontroly mu odpísala:
"Dobrý deň, v prípade ak Vám bola odcudzená Vaša čipová karta, túto skutočnosť je potrebné nahlásiť na predajnom mieste DPMŽ a požiadať o vystavenie duplikátu čipovej karty.
Vystavenie duplikátu za 2,00 € sa však týka len samotnej čipovej karty ako nosiča, nie predplatného lístka. Za stratený, poškodený, zničený alebo nevyužitý predplatný lístok sa náhrada neposkytuje.
Musíte si zakúpiť nový predplatný lístok a v prípade, že by sa ešte počas platnosti predchádzajúceho predplatného lístka Vaša čipová karta našla, zaplatené cestovné zo starej karty by sa Vám na základe Vašej žiadosti vrátilo formou reklamácie (prepočítaním zvyšnej alikvotnej čiastky odo dňa nahlásenia odcudzenia). Informáciu o tom, či Vašu čipovú kartu niekto nenašiel a neodovzdal si môžete zistiť na tel.číslach 041/ 5643 008 (Nám. A Hlinku), resp na tel č. 041/ 7632 654 "
Ja som z takéhoto postupu šokovaný! ? Veď DPMŽ tak ako DPB používa Emtest, nie? Veď PCL sa nekupuje anonymne, musia mať predsa v počítači, že si kúpil PCL!
Prečítal som si článok 16 v Tarife bratislavskej MHD. DPB vydáva duplikát čipovej karty aj PCL, ale pre jedného cestujúceho maximálne 2-krát v kalendárnom roku.
Valec
2. Neviem načo s tým otravuješ aj tu aj v žilinskej sekcii.
3. Najkompetentnejšiu odpoveď ti podá SOIka. ?