Vidím,že pokial som tu nebol mi odpísalo kopec odborníkov na mhd v meste: Čo do frasa chcete mladšie vozy typu 15karos a ikarusov ?? To dokedy sa budem voziť v 15 a viac ročných vozoch?? Nezdá sa vám,žeby už dávno mali byť na dochodku ...?? Pozrite sa na BB,kedy vyradovala 900rady karos ?´´Ano som za mhd,no viem,čo ma stojí moje auto.V porovnaní s električenkou vychádzam o 10euro viac s autom:Verím DP,že to nemá lahké,ale aj oni potrebuju vyradovať vozy a nahrazovať mladšími,no pre vás nevyhovie nikto ... Toto je podpora niekomu,čo pre vás robí službu?? Z čoho má vyberať...ako pojde sa vás najprv opýtať čo može kupiť a dať do výpravy ??? Fakt váám nerozumiem ....
v plytkom tunely
endrucio
65 je asi brzdená hlavne rozkopávkou pri kauflande, tade nechodím až tak často, takže neviem aká je situácia v špičke.
67, 78 sú brzdené kruhovým objazdom, kde prílev vozidiel je z 5 hlavných smerov (Ráztočná, Hradská, Dvojkrížna, Podunajská, Želežničná) a všetci sa chcú dostať za Dunaj.
Poobede sú 201, 202 a 75 brdzené na Gagarinovej, štandardne od odbočky z obchvatu, kolóna je spôsobená kvôli pripojovaciemu pruhu z obchvatu, z Mierovej, a potom križovatkou pri OMV, kde všetci chcú ísť rovno do PB čo je riadené semafórom.
Mám taký pocit, že Medula nastupuje na mieste, kde už kolóny nie sú (cintrorín Ružinov a ďalej), preto nevie o tom, že kde vozidlá viaznu. Ak je to tak, je to menšie zlo, lebo keď príde bus, ďalšie meškanie už nenaberá a za rovnaký jazdný čas sa dostane do mesta akokeby spoj chodil načas. Jediný rozdiel je len v čase odchodu a že sa nedá spoliehať na CP.
Inak si myslím, že cena lístka MHD je primeraná veľkosti mesta, počtu liniek a vozidiel v tom zmysle, že právom očakávam, aby MHD bola na rovnakej úrovni ako v okolitých štátoch. Keď v Prahe za 32 Kč lístok dokážu obslúžiť niekoľkonásobne väčšie mesto, tak mi nech nikto netvrdí, že v BA sa to bude dať len vtedy, keď lístok bude stáť dve eurá.