Reply on: Ike #194369:
no vidíš, nakoniec sa aj ty môžeš všeličo nové naučiť. most môže byť rovnako časť jedného systému alebo spojnicou dvoch systémov. Pre dialnicne mosty plati ze spajaju dialnicnu siet s mestskou a cestami 1. triedy ako aj viacere pomerne autonomne casti dopravnych systemov. Pre mestske mosty plati skor, ze su sucastou celomestskych systemov, nakolko su sucastou mestkych okruhov.Neviem, koľko je podľa teba dosť, lebo 100% z napr. 10 nie je zase až tak veľa.
Podpora pre elektricku zacala rapidne klesat, ked petrzalcania pochopili, ze projekt, ktory pripravilo mesto zaroven znamena napr. 4-prudovku, znamena 6-metrový nasyp a mnohe dalse zvrhlosti a zverstva.
ten projekt, ktorý pripravilo mesto a presadzuje sucasne vedenie je proste zly. a zacinaju si to uvedomovat aj ludia.
Pe67
Mám to šťastie že to mám k električke z domu 10 min.pešo a nemusím chodiť autobusom ani trolejbusom, lebo ak zaprší či nasneží je zapchaté celé mesto. Iba škoda že kompetentný nepoznajú (nechcú vedieť!) čo to je preferencia električkovej dopravy. Je pravda že električky sú pomalé (kvoli státiu na semaforoch a zlému stavu tratí). Občas zmeškám do práce pretože nejaký motorista skončí v koľajisku či zaparkuje na koľajniciach alebo ignoruje električku a sposobí nehodu. No asi s aroganciou vodičov osobných motorových vozidiel neurobíme nič.
Škoda že nedovidíte na následky svojho konania.