Reply on: Ike #194369:
no vidíš, nakoniec sa aj ty môžeš všeličo nové naučiť. most môže byť rovnako časť jedného systému alebo spojnicou dvoch systémov. Pre dialnicne mosty plati ze spajaju dialnicnu siet s mestskou a cestami 1. triedy ako aj viacere pomerne autonomne casti dopravnych systemov. Pre mestske mosty plati skor, ze su sucastou celomestskych systemov, nakolko su sucastou mestkych okruhov.Neviem, koľko je podľa teba dosť, lebo 100% z napr. 10 nie je zase až tak veľa.
Podpora pre elektricku zacala rapidne klesat, ked petrzalcania pochopili, ze projekt, ktory pripravilo mesto zaroven znamena napr. 4-prudovku, znamena 6-metrový nasyp a mnohe dalse zvrhlosti a zverstva.
ten projekt, ktorý pripravilo mesto a presadzuje sucasne vedenie je proste zly. a zacinaju si to uvedomovat aj ludia.
Samozrejme, ze som nečakal a vlcik.sk som videl. Musím skonštatovať svoje znepokojenie, na druhej strane všetko do seba zapadá. Žiaľ, si potvrdením toho, e najlepšou kvalifikáciou pre post dopravného inžiniera v tomto meste je byť vodič autobusu a hranie transport tycoon (u teba Kralovsky prepravca, a.s)... Samozrejme mám rešpekt voči pracovitosti ako takej, avšak u teba sa spojili aj isté negatívne vlastnosti, ktoré spolu robia veľmi zlú kombináciu. Je to že si cezpoľní, ktorí nemá osobní záujem na kvalite riešenia a kvôli tomu, že nemá problém prebiehať z miesta na miesto nená zodpovednosť za výsledky svojej práce, lebo ak bude najhoršie odíde inde a nebude musieť znášať dôsledky svojej roboty. Ďalej je to (s tým spojená) neznalosť miestnych pomerov, ako ti naznačili z oblasti kontroly cestovného aj tu prítomní kolegovia. Pre mňa je tiež neakceptovateľné neadekvátne zneužívanie znalostí získaných pri výkone práce na magistráte (verejné zdroje!) pre svoje súkromné aktivity, hoci voči nim ako takým nič nemám.
Roberto