Reply on: Ike #194369:
no vidíš, nakoniec sa aj ty môžeš všeličo nové naučiť. most môže byť rovnako časť jedného systému alebo spojnicou dvoch systémov. Pre dialnicne mosty plati ze spajaju dialnicnu siet s mestskou a cestami 1. triedy ako aj viacere pomerne autonomne casti dopravnych systemov. Pre mestske mosty plati skor, ze su sucastou celomestskych systemov, nakolko su sucastou mestkych okruhov.Neviem, koľko je podľa teba dosť, lebo 100% z napr. 10 nie je zase až tak veľa.
Podpora pre elektricku zacala rapidne klesat, ked petrzalcania pochopili, ze projekt, ktory pripravilo mesto zaroven znamena napr. 4-prudovku, znamena 6-metrový nasyp a mnohe dalse zvrhlosti a zverstva.
ten projekt, ktorý pripravilo mesto a presadzuje sucasne vedenie je proste zly. a zacinaju si to uvedomovat aj ludia.
Marcelllooo
Zodpovedný je, samozrejme, primátor. On ako štatutár mesta priamo volený je zodpovedný za agendu, ktorú si zvolí ako aj za ľudí, ktorými sa obklopí. Vecne a odborne je to Schlosser, pre ktorého platí to isté len o úroveň nižšie. Keď sme s jeho bratom v 2007 v "kauze Matador" presadili to, že dopravné inžinierstvo musí byť vždy zohľadňované a presvedčili o tom Ftáčnika, on ešte ako starosta to akceptoval v stavebných konaniach, kde Shclosserovci cez METRO Bratislava, a.s. robili posudkovú činnosť pre investičné zámery. Zároveň sa tak vydláždila cesta, aby sa neskôr ustanovila funkcia HDI a bol som rád, že ju obsadil on. Schlosser totiž je človek, ktorý vie robiť a vie mať výsledky. Žiaľ, podobne ako v Elsigu alebo v NDS nezvláda riadiace alebo rozhodovacie funkcie, naopak ak je výkonný inžinier, tak sa mu nedá nič vytknúť, ako sme sa mohli presvedeiť, keď robil u Swarovskeho.