Reply on: Z #19216:
Prepáč, ale tu nemôžem súhlasiť. Vodič nie je povinný, resp. doslova má zakázané baviť sa s cestujúcim počas jazdy. Myslím, že pobyt na zastávke je väčšinou dostatočne dlhý čas na otázku cestujúceho i odpoveď vodiča.U nás v Prešove sa cestujúci vodičov pýtajú úplne bežne a z mojich skúseností sú to väčšinou otázky na ktoré sa odpovedať jednou vetom, či dokonca jedným slovom DÁ (napr. či spoj ide na autobusovú stanicu, alebo či zachádza tam a tam a pod.). Pochybujem, žeby sa niekto vodiča pýtal na rozsah poskytovaných tarifných zliav DPB

Tiež nesúhlasím, že cestujúci má dosť možností, oboznámiť sa s presnou trasou vozidla. V cestovných poriadkoch sú uvedené len názvy zastávok, ktoré zachytávajú krížne ulice, ale nie ulice, cez ktoré vozidlo prechádza. Napr. z cestovného poriadku L8 sa nedozviem, že táto linka jazdí po Miletičovej ul. - to budem v CP hľadať zbytočne. Základnú informáciu o trase podáva plastová tabuľka, no čas na jej prečítanie nie je vždy postačujúci, a už vôbec nehovoriac o displejoch BUSE, ktoré v Bratislave doslova neposkytnú ŽIADNU informáciu o trase. Z displeja sa nedozviem ani len to, že L8 končí v Ružinove.
Igorko
1) Nesmie to jazdiť na Rajskú - odporná konečná, stále balíky, bez sociálky, praží na teba Oskar, čučia na Teba vlky.
2) Nesmie to jazdiť na Hl.st. - Balíky, odporná konečná.
3) Nesmie to byť sólo z HROBUSTova - hnusné vozy zberačopadavé.
4) Mohla by to byť klobása - s klobásou sa jazdí lepšie.
5) Podľa možnosti by to nemuselo jazdiť po Šancovej - odporný úsek
6) Mohlo by to mať čo najdlhšiu trať - na dlhých linkách sú väčšinou aj dlhšie prestávky a je lepšie dlhšie ísť a mať ľuskú pauzu, než sa točiť na zvrátenej 210. Okrem toho na zákrutovitej a kopcovitej linke si človek aspoň zajazdí.
I.