Reply on: Ámos #192003:
Presne ako píšeš - otázka je, čo je pointou nosného systému. Prečo ľudia keď vlezú do metra, sú ochotní stráviť v pohode aj viac ako 10min. peším prestupom? (napr. medzi trasami metra) Pretože "kvalitu cestovania" majú vysokú po celý čas - neprší na nich, nefučí, sú v osvetlenom, čistom priestore, obvykle sa dá aj sadnúť. To je pre mňa zásadná vec "nosnosti" systému. A na to vôbec netreba masívne sklenené výplne... Polovicu mladosti ? som strávil na plastových socialistických zastávkach, ktoré boli síce otrasné čo do vizuálu, ale funkčne boli omnoho lepšie ako JCD. (jasné, toto je môj subjektívny názor) Je veľmi fajn, že čistota na zastávkach sa od tých čias zlepšila (a to našťastie aj v celej BA), ale funkčne to bol riadny krok späť.

Ámos
Prave take veci ako podjazd Harmincova, Alexyho su vydavky, ktore z obycajnych udrziavacich prac robi modernizaciu. Nie to, ze vymenia vrchne vedenie a namontuju jedno mazanie okolkov.
Ako citam nizsie prispevok Lbr., niekto v DPB by si mal poziadat o predcasny alebo sa zacat zaujimat ako sa veci robia vo svete a zacat konecne v praci nieco odovzdavat. Nie len cakat do 14.30 aby mohol ist domov.
Pri tejto rekonstrukcii budu mat vazne problemy aby im to EU prefinancovala, rovnako ako mal Figel problemy ked na cestach I. triedy chcel len vymenit afsalt. Hlavne teda neviem co na tej reko teda bude stat 330 milionov (1/3miliardy) slovensky korun.