Reply on: Spectre #19096:
Prototyp 14 Tr bol na svete už veeeeľmi dávno ale to ešte nič neznamená. A od výkresu po realizáciu treba veeeľa času. SANOS-y bolo treba na OH v Sarajeve (nakoniec sa to aj tak nestihlo:-)) a to by 15Tr v žiadnom prípade vyrobiť nestihli, o nejakých 40 či 50 kusoch ani nehovoriac.Menej miest 2+1 do trolejbusu dať nemôžeš, to je "administratívne obmedzenie obsaditeľnosti" aby sa neprekročili povolené nápravové zaťaženia. Však ja nie som proti konštruktívnej diskusii, až budem v BA a pôjdem s Hamburgerom do krčmy, môžeš sa pridať.
I.
Igorko
O Sanosoch nerozhodovali žiadni zvrhlíci, bola to v tom čase jediná použiteľná karoséria. Ikarus chcel za karosériu na Ik280 toľko, koľko stál kompletný SANOS, nič iné kĺbové nebolo u boľševika k dispozícii. Mohli sme byť radi, že sa podarilo kúpiť juhoslovanský polokapitalistický SANOS a že sem nedostali kĺbové odporové ZiU-čka.
A v tej dobe teda 15Tr rozhodne na svete nebola.
Ako to myslíš s tým kapacitnejším interiérom? Tomu nerozumiem. Ako chceš spraviť v 15Tr kapacitnejší interiér?