Vladimír: Bože, skús sa niekedy uvedomiť a rozoznávať humor. Aj ten smajlík na konci by ti niečo mal povedať. Okrem iného mám pocit, že keď kupovali 2.CB tak Solaris už bol.
Inak je zvlástne, že ste ho nechceli najprv na skúšanie? Prečo? (Teraz nevyrývam, to je seriózna otzka) Alebo vám stačí, že v KE a Ostrave sú s nimi spokojný?
Inak je zvlástne, že ste ho nechceli najprv na skúšanie? Prečo? (Teraz nevyrývam, to je seriózna otzka) Alebo vám stačí, že v KE a Ostrave sú s nimi spokojný?
Vladimír
- vôbec nevyužívaš otočku ŽST Vinohrady - všetky vlaky musia ísť na Komisárky - v akom intervale? 2 min?
- z Rače sa na Špitálsku nedostaneš - nemáš kde logicky prestúpiť. Na Obchodnú a následne prestup na L6 (čo tiež funguje len v jednom smere) Ti nikto nepôjde
- z Jesenského môže byť max. jednosmerka pre L4, ak aj tá pôjde cez Šafko, tak trať okolo divadla môžeme rovno zrušiť...
- Ružinov sa do centra mesta vôbec nedostane
- z Hlavnej stanice neexistuje električka do centra, prestup zo západnej radiály biedny...
- Vajnorská radiála je slabá - linky majú krátke intervaly. Okrem tejto radiály nič na Špitálsku nejazdí. To aj Špitálska vymrie jak Zlaté piesky?
Inými slovami, nesúhlas...
Re #19021 neoplan: Prepáč, nerozumiem. To Ťa vôbec nevzrušuje 12 min. interval ku krematóriu??? Nebesá, pre KOHO?
Re #19022 ufo: Za linkou Karlova Ves - Zlaté piesky si stojím, lebo nevidím žiadnu inú logickú možnosť vedenia linky pri zachovaní intervalov a navrhovaného počtu liniek.
A čo sa týka Dúbravky, jak je libo: L2 a L4 až do Dúbravky a L5 po Karlovu Ves. Myslím, že s ohľadom na autobusy L34 a L83 to aj má logiku.
Re #19023: Heh... dobrý vtip