Reply on: J #19027:
Vo svojom návrhu som zredukoval súčasných 13 liniek na 8. Ty si vytvoril len 6 liniek. V mojom návrhu sa dá dostať odvšadiaľ všase s jedným prestupom. U Teba napr.:DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži - Blumentál
L8 Blumentál - Trnavské mýto
L6 Trnavské mýto - ŽST Nové Mesto
Úplne normálna potreba - RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Astronomická - Trnavské mýto
L4 Trnavské mýto - Mariánska
L7 Mariánska - Jesenského
Dnes hojne využívaný vzťah HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Blumentál - Jesenského
Btw. myslíš, že takto niekto pôjde?
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA
L4 Nový most - Kamenné nám.
L7 Kamenné nám. - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L8 Blumentál - Hlavná stanica
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
L5 Poštová - Blumentál
L8 Blumentál - Trnavské mýto
L4 Trnavské mýto - Zlaté piesky
Píšeš, že sa elinami nevozíš. Nepripadajú Ti ale tieto mnou popísané "spojenia" prinajmenšom čudné?
Papyr
Jazdia vam tam linky 21, 30, 34, 38, 83. Ked sluzi skutocne prednostne ludom iducim do a z toho ustavu, ktorych nie je vela, ponechajte tuto zastavku pre dve alebo tri linky a pre zbytok ju zruste (alebo zmente na zast. na znamenie, podla uvazenia). Respektive, keby ste trosku usetrili, co sa v Blave da velmi lahko (napriklad prepustenim Kirenky z DPB
TECHNICKE SKLO, KREMATORIUM A DALSIE ZACHADZKY
20 by mala mat k TS iba zachadzky vybranych spojov, 37 ku Krematoriu takisto, 38 zrusit. Myslite, ze by to ludia nepochopili? Ja si skor myslim, ze ludia nechapu, preco to tam dnes jazdi, ked tam nikto ist nechce. Ostatne, ked bezni Bratislavcania pochopili precislovanie liniek na oblastne, pochopia vsetko.
HRDZA A CISTOTA
Spina a teplotne vykyvy su pre cestujuceho pravda neprijemnejsie, ako hrdza vozidla. Ale aj hrdza cloveku pripomenie, kde ze to zije a cim ze sa to musi vozit. Len tak na okraj, su na Slovensku mesta, ktore maju busy ciste a bez hrdze. Ale to uz je ohrana a otrepana pesnicka...
ZASTAVOVANIE PRI KAZDEJ VRBE
Idealny priklad - Praha, Evropska. Elektricka stoji pri kazdej vrbe, asi na desiatich zastavkach, autobus len na troch, kde sa da prestupit na elektricku.
Proste elina zastavkova a bus expresny paralelny, napriklad (teraz ma nekamenujte, to nechcem navrhnut, ale iba vysvetlujem ako to myslim) bus linka Novy most-DNV paralelne s elektrickovou drahou, ktora by stala dajme tomu len na Molecovej,
2x v Dubravke a az v DNV.
Alebo si urobte trolejbusovu trat na tej istej trati ako elina (nie je to take drahe, daju sa pouzit spolocne stply i prevesy) a dajte zastavkovy t-bus a expresnu elinu. Nu vot.
NAJLEPSIE NA ZAVER:
DALSI NIZKOPODLAZNY AUTOBUS MHD NA SLOVENSKU
Do Presova vcera prisiel Solaris Urbino 12. Je to treti presovsky NPA (prve dva su CityBusy), prvy presovsky Solaris a prvy slovensky dvanastmetrovy Solaris. Takze sme sa uz zjazvecili aj my