Reply on: J #19027:
Vo svojom návrhu som zredukoval súčasných 13 liniek na 8. Ty si vytvoril len 6 liniek. V mojom návrhu sa dá dostať odvšadiaľ všase s jedným prestupom. U Teba napr.:DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži - Blumentál
L8 Blumentál - Trnavské mýto
L6 Trnavské mýto - ŽST Nové Mesto
Úplne normálna potreba - RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Astronomická - Trnavské mýto
L4 Trnavské mýto - Mariánska
L7 Mariánska - Jesenského
Dnes hojne využívaný vzťah HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Blumentál - Jesenského
Btw. myslíš, že takto niekto pôjde?
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA
L4 Nový most - Kamenné nám.
L7 Kamenné nám. - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L8 Blumentál - Hlavná stanica
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
L5 Poštová - Blumentál
L8 Blumentál - Trnavské mýto
L4 Trnavské mýto - Zlaté piesky
Píšeš, že sa elinami nevozíš. Nepripadajú Ti ale tieto mnou popísané "spojenia" prinajmenšom čudné?
neoplan
KREMATORIUM-Od Lamac-Lamac-(a dalej ako teraz)
Ludom v Lamaci je jedno ci by im 30 uz odniekal isla, pretoze by sa do tej 30 zmestili, A Ludia do krematoria by si museli na zachadzku do Lamaca zvyknut na ukorol hustejsieho intervalu... Otazka je kolko ma 30 pauzu v Lamaci. Kvalitu cestovania Lamacanov by to neovplyvnilo - dufam...
Alebo zaviest l 130, ktora by bola vlastne kazda druha 30 a chodila by po horespominanej trase