Vladimír:
DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži Poštová
L6 Poštová - ŽST N. Mesto
RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Atronomická - Trnavské mýto
L4 trnavské m. - Nám. SNP Pešia dostupnosť asi 200 metrov.
HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Jazdí cez SNP. Takže Blumentál SNP
L6 Blumentál - Kamenné nám.
Na Jesenského ulici nič nie je. Ľuďom by viac vyhovovalo, keby linky stáli na Kamennom. V tom som si istý. Ďalej sa na Jesenského väčšinou prestupuje z L14 a L11 smer KV, Dubravka na L1 a L12
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA Uznávam tam by to bolo komplikované avšak tento ťah nie je moc využívaný. To je vidieť na naplnenosti L1 na SNP.
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
Z poštovej:
L6 Poštová - Trnavské m.
L4 Trnavské m. - Zl. piesky
Z vysokej:
Tvoje spojenie.
Takže by to bolo tri dvojprestupy. To by však pri tom intervale nebol pre nikoho problém.
Minule som išiel z Petržalky na Zl. Piesky. A išiel som takto. 93 Budatínska - Hl. stanica, L3 Hl. stanica - Floriánske, L9 Floriánske - Trnavské, L6 Trnavské - Nová doba (Ak by mi náhodou šla 53), L4 nová doba - Zl piesky. Proste vždy som nastúpil keď mi niečo prišlo aby som sa aspoň o niečo posunul bližšie k cielu. A kupodivu, aj keď som išiel tak divoko, cesta mi trvala nejakých 45min. (198 už nejazdila.)
frenky: Dobrý nápad, napíš Ál kájdimu.
DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži Poštová
L6 Poštová - ŽST N. Mesto
RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Atronomická - Trnavské mýto
L4 trnavské m. - Nám. SNP Pešia dostupnosť asi 200 metrov.
HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Jazdí cez SNP. Takže Blumentál SNP
L6 Blumentál - Kamenné nám.
Na Jesenského ulici nič nie je. Ľuďom by viac vyhovovalo, keby linky stáli na Kamennom. V tom som si istý. Ďalej sa na Jesenského väčšinou prestupuje z L14 a L11 smer KV, Dubravka na L1 a L12
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA Uznávam tam by to bolo komplikované avšak tento ťah nie je moc využívaný. To je vidieť na naplnenosti L1 na SNP.
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
Z poštovej:
L6 Poštová - Trnavské m.
L4 Trnavské m. - Zl. piesky
Z vysokej:
Tvoje spojenie.
Takže by to bolo tri dvojprestupy. To by však pri tom intervale nebol pre nikoho problém.
Minule som išiel z Petržalky na Zl. Piesky. A išiel som takto. 93 Budatínska - Hl. stanica, L3 Hl. stanica - Floriánske, L9 Floriánske - Trnavské, L6 Trnavské - Nová doba (Ak by mi náhodou šla 53), L4 nová doba - Zl piesky. Proste vždy som nastúpil keď mi niečo prišlo aby som sa aspoň o niečo posunul bližšie k cielu. A kupodivu, aj keď som išiel tak divoko, cesta mi trvala nejakých 45min. (198 už nejazdila.)
frenky: Dobrý nápad, napíš Ál kájdimu.
neoplan
KREMATORIUM-Od Lamac-Lamac-(a dalej ako teraz)
Ludom v Lamaci je jedno ci by im 30 uz odniekal isla, pretoze by sa do tej 30 zmestili, A Ludia do krematoria by si museli na zachadzku do Lamaca zvyknut na ukorol hustejsieho intervalu... Otazka je kolko ma 30 pauzu v Lamaci. Kvalitu cestovania Lamacanov by to neovplyvnilo - dufam...
Alebo zaviest l 130, ktora by bola vlastne kazda druha 30 a chodila by po horespominanej trase