Jedna poznámka mimo témy: v schéme trolejbusov v sekcii mapy vám už dlhšiu dobu chýba zastávka Kvačalova (všimol som si to až keď som si prezeral nové schémy doplnené o pásma 100 a 101), je zaujímavé, že si to nikto iný zatiaľ nevšimol. V schéme všetkých liniek MHD zast. Kvačalova nechýba. Ďakujem.
Juraj76
Hovorí tiež o kúpe autobusov z peňazí za predaj emisií. Ale trolejbusy a električky sa idú kupovať z EUROFONDOV, prečo nie aj autobusy? Z EUROFONDOV sa budú robiť len opravy tratí a nové trate električiek a kúpa autobusov je v tomto prípade pasé? Riaditeľ opakuje tiež, že koľko trolejbusov a električiek idú kupovať (podľa mňa veľmi málo a nekupujú kĺbové trolejbusy s pomocným pohonom), hovorí aj o dátume, do ktorého ich chcú kúpiť, ale o autobusoch nehovorí opäť nič. Chce ich kupovať už tento alebo budúci rok, alebo čakať ďalších 15 rokov? Chce ich kupovať 10, alebo viac ako 100. Ak by mali nahradiť všetky tie staré autobusy, by ich potreboval najmenej 150, aby mal rezervu. Dokonca si myslím, že by mal urobiť to, čo chcel urobiť pri zmene v garážovaní autobusov v roku 2011- autobusy tie isté dať do jednej vozovne, čo však nikdy sa nezrealizovalo (všetky kĺbové SORKy z JD a PE dať do Trnávky a 12m IRISBUSOV z PE do Trnávky). V takom prípade pre JD kúpiť 100 autobusov kĺbových (+ vypravovať z nej aj cez pracovné dni linku 63 a vrátiť do nej linku 50 a vypravovať na ňu kĺbové autobusy, čo jeden čas bolo), pre Petržlaku asi 80 kĺbových autobusov a 50 12metrových. Tak by podľa mňa bola dostatočná rezerva vo všetkých vozovniach a v prípade potreby by sa mohli bez strachu použiť v prípade nejazdenia električiek a trolejbusov.