Reply on: Ámos #188563:
čudoval by si sa ale meškali, a vidím v tom spojitosť, ľudia boli zmetení nevedeli kam skorej ísť nestíhali vypravovať vlaky, a zároveň pristavovať nové (aj kvôli uzavretému nastupistu 2), sprievodcovia behali hore dole, rovnako ľudia ktorí už sedeli v osobáku do Malaciek sa po vyhlásení REXu do Malaciek hrnuli z jedneho nastupista do druheho, vlaky rovnako museli cakať na presun ludi ktorí nevedeli kde stojí ich vlak ...Ako by si potom vysvetlil že meškalo asi 5 vlakov vychádzajúcich z BA keď aj počas te najväčšej kalamity nemeškali? Jednoznačná súvislosť .. najmä s presunom zabludencov...
Ad 2: ZSSK moze za vsetko ? ? Samozrejme myslel som ZSR ale písal som zssk


Ámos
Ale moderne firmy funguju bez skladov. Preco myslis, ze automobilky presli na "just in time" sposob vyroby. Lebo si nenechaju lezat peniaze na polici v skladoch.
Lebo ak ma podnik zmluvy s firmami o dodanie ND do x hodin/dni tak nevidim nutnost mat sklad. Akykolvek. Objednam krytku na blinker a moze mi tam stat aj rok. A na co?
Samozrejme cakat na sklo mesiace kvoli podpisu, ci na dva Shitelisy pomaly rok, je scestne. Rovnako ako vyhadzovanie pouzitelnych ND.
Ale som si isty, ze od Belfiho neprisiel prikaz na vyhodenie vsetkych ND. To skor niekto podriadeny, kto bol za stav skladov zpucovany sa takto odvdacil.
A ak boli na sklade ND na IK400 preco jazdili v takom prisernom stave ako jazdili?