Dobry den, ja by som sa na zaklade dnesnej prihody rada spytala ako je to s "oficialnym" casom v autobuse. Totiz, cakala som na zastavke Jiraskova na 94ku, ta mala ist 12:13. Prisla, nastupila som, odisla a potom som si vsimla ze je na oznacovacoch cas 12:12 (to uz sme stali na krizovatke). Pamatam si este ked tvrdili ze vodic nesmie odist zo zastavky skor ako je v rozpise, tak mi nedalo a nakukla som vodicovi do kabinky ze aky ma cas na tej svojej "masinke" - a cuduj sa svete, tam svietilo 12:14 (na oznacovacoch stale svietilo 12:12). No a to ma trochu vytocilo - vzdy mi bolo jasne ze medzi jednotlivymi autobusmi to nemaju zosuladene, aj ked tvrdili ze ano. Ale ze vramci autobusu su 2 oficialne casy, to mi ani nenapadlo. Co ked pride revizor? Ktory cas sa oficialne zaznamena ako zaciatok kontroly? Ako sa potom mozem spolahnut na SMS listky a podobne veci? Ved rozdiel 2 minuty moze byt ten kvoli ktoremu dostanem pokutu.
Tiez nechapem preco je v cestovnom poriadku napisane ze 98ka rano zo zastavky Ekonomicka Univerzita odchadza o 9:34 ked za posledne styri stvrtky sa mi ani raz nestalo ze by isla pred 9:40 (dnes 9:42). Mne nevadi ze ide az 9:40 ale sakra nech to daju tak do rozpisu a nebudem musiet stat 10 minut s dietatom na zastavke. Keby islo o spicku so zapchami alebo ojedinely ukaz tak nic nepoviem ale jazdim tym kazdy tyzden a ide to v strede intervalu kazdy raz. No nic, tak som sa vyzurila, dobru noc
Nadviažem na Martinov príspevok zo stredy... dnes (piatok) sa asi bude rozhodovať o tom, či naďalej zostanú bus pruhy na Štefánikovej a Novom moste aspoň v "testovacej prevádzke". Každý, komu na tom aspoň trochu záleží, píšte na magistrát, primátorovi (primator@bratislava.sk), hlavnému dopravnému inžinierovi (hdi@bratislava.sk), alebo aj hovorcovi primátora (hovorca@bratislava.sk), aby sa mesto nedalo zlomiť políciou a pokračovalo vo vyhodnocovaní bus pruhov.
Jazdu na dobrej alebo zlej trati si sam porovnaj asi najlepší úsek trate Slovanetom a Salezianmi a posud sam aky je rozdiel v jazde vozidiel. Kedy sa začne s velikými obnovami trate nevie asi nikto.
Zdravím, neviete, kedy sa začne s rekonštrukciou koľajových tratí? Myslím najmä úsek Hanulova - Pri Kríži. Neviem posúdiť, či nepohodlná jazda v úseku Zátišie - Cesta na Senec je spôsobená horšou traťou, alebo starými vozmi.
elektricka sa ti prave zacne oplacat, ked uz mas vacsie useky. Kym je to 300m usek na zahradnickej tak je to zbytocne. Ak by si vsak mal 10km na dubravskej radiale, tak uz sa mozeme bavit o rentabilnosti prerabky.
kupit cisternu nie je vobec drahe http://autoline-eu.sk/s/cisterny-autocisterna--c11tk2297.html ?
za odvoz odpadu sa plati tam kde ho produkujes, kanalizaciu tam kde splachnes podla vodneho a stocneho, osvetlenie platis z dane z nehnutelnosti v obci kde ju mas.
tento stat az prilis podporuje vidiecke sidla, cim sa strasne predrazuje jeho sprava.
Zaujimave, ze je teraz moda ist na dedinu, no uz nitko tam nechce mat deti v skolach, nikto tam nechce chodit k lekarovi, zubarovi, a ked prejde po dedine tretikrat traktor v jeden den, tak vypisuju starostovi aby s tym nieco urobil. totizto dnesna predstava stastia je v podobe veci, aut, mobilov, domcekov s 2 arami pozemku. vsetci si to tu pekne nadobudami, len ten pocit stastia nejako neprichadza.
No aspon psychologia a socialna psychologia ma co studovat, napr. fenomen zelenych vdov.
Vždy sa dá nájsť cesta, ako náklady minimalizovať. Technické služby vlastnia polievacie autá, a ak je električková trať v blízkosti cestného telesa, je možné trávnik udržiavať prostredníctvom nich, takisto sa to týka aj kosenia trávnatého porastu. Netreba na to externú firmu, kilometre zavlažovacích trubiek a desaťtísíce eur na údržbu týchto zariadení.
ale to sa predsa da riesit druhom travy ktoru vysadis. Su predsa druhy, ktore rastu do nizkej vysky a vydrzia zelene aj dlhsie bez vody. Netreba polozit travnaty koberec taky aky je na "sklade" a este platit firme za kosenie a zavlahu...
Ano u nas nikto neriesi aku travu vysadi, ze su druhy do tienistych zahrad a do slnecnych, ktore potrebuju rozne mnozstvo vlahy, etc etc. Staci sa tomu len povenovat... ?
K druhej etape boli dorucene dve nesuhlasne stanoviska (z 23 dorucenych) k dokumentacii pre uzemne rozhodnutie a to od Kauflandu a nasho milovaneho KDI.
Potom, ako sa testoval ten BUS pruh, som po prečítaní desiatok komentárov v rôznych internetových diskusiách nadobudol pocit, že rýchlejšiu MHD na úkor spomalenia áut si vlastne v Bratislave takmer nikto nepraje, a mám pocit, že aj magistrát ten BUS pruh testoval len ako nejakú jednorazovú povinnosť, bolo to vidno napríklad na absencii dohľadu polície, ktorý je k takému testovaniu BUS pruhu v BA v podstate nutný, lebo inak reálne nič neotestujú.
Myslím, že principiálna chyba je v tom, že obyvatelia aj politici v Bratislave nemajú jasno v tom, či chcú, aby bola MHD podporovaná na úkor IAD alebo nie. Dovtedy je zbytočné testovať podobné riešenia, keďže výsledkom vždy bude nespokojnosť väčšiny. Chýba tu jasné oficiálne rozhodnutie, či podporovať MHD alebo nie, a to aj s negatívnymi dôsledkami na IAD. Inak to nemá zmysel a doprava sa bude rozvíjať živelne bez nejakého systému. Alebo chce mesto robiť BUS pruhy tam, kde zápchy nie sú? Nie je to potom len plytvanie farbou?
Ja mám z toho pocit, že zatiaľ sa skoro všetci či už priamo alebo nepriamo tvária, že ideálne by bolo, ak by každý po Bratislave jazdil autom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider