Mike, ten súhrn ppužívania tlačítok ma !dostal". Smutne známa realita "zjednotia" tlačítok vo vozoch MHD. Ak sa v tom nevyznajú domáci, ako sa majú orientovať návštevníci? To sa tu ozaj nemôže nič robiť poriadne a pri tendroch presne špecifikovať aký systém otváračov použiť?
Podľa mňa sú najlepšie na kĺbových SOR, ktoré sú umiestnené v strede dvier, aspoň ich cestujúci nemusia hľadať, a tiež sa nemusia tlačiť silno ako niektoré iné tipy. Mimochodom, prečo sú vôbec v busoch a trolejbusoch až 2 typy tlačidiel, keď napr. v električkách je len 1 tlačidlo na otváranie? Nedá sa to objednať zjednotené do 1 tlačidla, pričom by stlačenie znamenalo oznam šoférovi na zastavenie a zároveň otvorenie dverí (a tiež s pamäťou, aby sa tlačidlo nemuselo stláčať až pri zastavení)? Veď by to malo byť čo najjednoduchšie.
Podľa mňa sú najlepšie na kĺbových SOR, ktoré sú umiestnené v strede dvier, aspoň ich cestujúci nemusia hľadať, a tiež sa nemusia tlačiť silno ako niektoré iné tipy. Mimochodom, prečo sú vôbec v busoch a trolejbusoch až 2 typy tlačidiel, keď napr. v električkách je len 1 tlačidlo na otváranie? Nedá sa to objednať zjednotené do 1 tlačidla, pričom by stlačenie znamenalo oznam šoférovi na zastavenie a zároveň otvorenie dverí (a tiež s pamäťou, aby sa tlačidlo nemuselo stláčať až pri zastavení)? Veď by to malo byť čo najjednoduchšie.
B@rdi