Mne by uplne stacilo keby boli schopni po 12 rokov dorobit moznost spustit hlasenie typu "vyckavame na odchod podla CP", "prosim prestupte na nahradnu dopravu" atd....
Na botanickej pri druzbe su/boli vypnute svetla,doprava sla podla znaciek a relativne plynulo. Ten deliaci pas smerom do mesta co tam osadili na lepsie otacanie sa, par vodicov IGK bud nepochopilo alebo ignorovalo a tocili sa rovno do praveho pruhu..
Ako ďalšie mínus by som videl aj to, že semafory normálne fungujú pritom sú tam úplne zbytočne. Ale zdá sa mi, že tie semafory sú spojené aj s tým pod mostom takže to vypnúť nepôjde (jedine zakryť). Ale možno ich vypnú počas predĺženého víkendu bez električiek keďže sa bude opravovať aj ten.
Dnes poobede tam už pripravovali koľajnice (v dosť veľkom počte). ?
Nechapem. ze ked stavali most Lafranconi tak z toho prejazdu neurobili mimourovnovu krizovatku. Predstavoval by som si to tak, ze od televizie by sa cesta napojila hore na zbeh z Lafranconi a oblukom ako je pesi mostik na Botanickej, cez terajsiu OMV pumpu by sa napojila na hlavnu cestu smer mesto/dialnica.
Ked sa uz niekto tak strasne rad hra, moze tam radsej doprogramovat snehovu vlocku, ktora by sa na displejoch svietila, ak je vo vozidle zapnuta klima. Ak by nesvietila, tak by sa mohli otvarat okna. Teraz ak nejde klima, tak cestujuci aj pol dna nechaju zavrete okna v domneni, ze klima ide...
bol som tam a musím povedať
- absolútne nezvládnutá.
Tu sú pripomienky:
1) chýbajú značky vyznačenia obchádzky IS 25 s cieľom "Centrum", alebo aspoň IS 26 so šípkou
2) značenie je nekorektné, vodorovné dočasné značky C22b nezodpovedajú skutočnému radeniu jazdných pruhov
3) Chýba dopravné značenie ukončenia úseku na ktorom prebiehajú stavebné práce B 39
4) Maximálnu povolenú rýchlosť 30 km/h považujem za neadekvátnu - bez problémov stačí 50 km/h
5) prejazd cez električkovú trať pri družbe je absolútne nezvládnutý! Vozidlá nad 3,5 t s väčšou dĺžkou (autobusy, nákladné autá) majú problém zvládnuť stanovený rádius a tak pred samotným otočením blokujú jeden priebežný pruh - vzniká tam chaos, lebo to nie je v súlade s vodorovným a zvislým značením.
Existovali dve riešenia
5a) odbočovací pruh zrušiť a z dvoch priebežných spraviť jeden odbočovací (smer Centrum) a jeden priebežný (smer KV, Dúbravka)
5b) úplne dočasne zrušiť priecestie pri Družbe a presunúť premávku k priecestiu pri Riviére - samozrjeme upraviť cyklus svetelnej križovatky
Prejazd uzavretý, asfalt rozbitý, zákaz otáčania zrušený pre IAD aj MHD + menšie kolóny. Parkovisko pod Lafranconi je oplotene a slúži ako servisné zázemie.
Dnes ešte neboli dané dočasné dopravné značky a zákaz otáčania tam stále bol tak to neviem posúdiť. Ale predpokladám, že minimálne v piatok (ak to bude od rána) to bude riadiť nejaký policajt a asi bude púšťať aj IGK aby nezhustili celú Karloveskú radiálu.