martine-> UZ ME FAKT SERES VOLE!!! Myslis, ze my o stavu DPB nevime? JAKBY NE??!! A CO S TIM DOPRDELE MAME DELAT? NIKOHO TADY TVE PRISPEVKY NEZAJIMAJI, JEN SE TADY PROTI NIM DVIHA VLNA ODPORU! Tak prosim te uz konecne zmiz a nech tady za sebou jen klid. My se situaci v DPB nemuzeme NIC delat.
---
(Preco po cesky? Aby tomu ten inteligent rozumel!! Ked este stale nerozumie tomu, ze ma zmiznut)
---
(Preco po cesky? Aby tomu ten inteligent rozumel!! Ked este stale nerozumie tomu, ze ma zmiznut)
Vladimír
Ja som nepovedal, že displej nemá oproti klasickej tabuľke výhody. No aktuálny smer nepovažujem za výhodu displeja, lebo keby DPB veľmi chcel, mohol by vybaviť vozidlá bočnými tabuľkami pre oba smery, ktoré by vodiči na konečnej prehadzovali, tak ako napr. v Martine. Nevýhodou displeja však zostáva obmedzené množstvo zobrazených údajov v jednom okamihu. Ak napríklad chceš ísť na konkrétnu ulicu, pri klasickej tabuľke Ti stačí doslova okamih na bleskové prebehnutie očami po tabuľke a vieš, či spoj ulicou prechádza alebo nie. Pri displeji, kde v spodnom riadku behajú vybrané nácestné zastávky musíš čakať, kým žiadaná ulica "príde na rad" a zobrazí sa. To však často už môže byť neskoro a autobus Ti ujde... Pokiaľ by sme sa bavili o bratislavských displejoch, tak čakať môžeš koľko chceš, pretože bratislavské displeje majú vypovedaciu hodnotu žalostne malú (aby som nekydal len na BA, tak to isté platí aj pre ZA, KE, či PO...). Tak isto sa domnievam, že cestujúci (za spoluúčasti akustického hlásenia zastávok) viac uvíta "teplomer" na plastovej tabuľke ako teplomer elektronický - jednoducho ten plastový mu poskytne informácii viac.